Anne Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Er pt sykemeldt og dagene blir lange og kjedelige. Hadde vært artig om spesielt dere som har vært på forumet en stund kunne tipse om gamle innlegg og komme med noen linker. Ha en fortsatt fin dag folkens. Quote
Bergum Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Veldig enkelt.... Du begynner på denne: http://www.expeditionportal.com/forum/threads/50799-Democratic-Republic-of-Congo-Lubumbashi-to-Kinshasa Så tar du resten etterpå: http://www.expeditionportal.com/forum/forums/20-Completed-Expeditions Quote
Skotten Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Og har du stor skjerm til pc'n og god lyd har du noen timer med morro her.. Quote
Helge Skou Dale Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 (edited) Min personlige favoritt er tråden om Stroppen. En historie der Theo lærer å skru bil "the hard way". Rett før PKK eksploderer girkassen og Theo vil selge bilen på rot. Team Spirit blir umiddelbart stiftet av Runar og Rune Kleven. Og en ganske så stor operasjon blir igangsatt slik at Theo ikke selger bilen sin. En liten oppsumering Når du kommer til siden der girkassen ryker klikker du på Team Spirit-lenken. Så leser du oppsumeringen før du fortsetter på Stroppen-tråden. Edited September 28, 2011 by Helge Skou Dale Quote
Frode Haaland Posted September 29, 2011 Posted September 29, 2011 Noen som tok vare på sjokoladeprotector-tråden fra forumets versjon 1? Den er/var en klassiker med stort underholdningspotensiale! Quote
tdiThomas Posted September 29, 2011 Posted September 29, 2011 Tok ikke vare på den, men den var ikke vanskelig å søke opp via google's custom LRF søk KLIKK Quote
sv1 erik Posted September 29, 2011 Posted September 29, 2011 Denne snutten synes jeg er helt ubetalelig Quote
Anne Posted September 29, 2011 Author Posted September 29, 2011 Koser meg og takker så mye for fantastiske linker . Fortsett folkens, helt sikkert flere enn meg som kan få herlig underholdning. Quote
Bjurbeck Posted September 29, 2011 Posted September 29, 2011 Takk, Q. Den tråden har jeg ikke sett enda. Fantastiske bilder. Quote
Vidar S Posted September 30, 2011 Posted September 30, 2011 (edited) Ellers er honningsvågrevyen en sikker vinner hvis det er underholdning du trenger http://www.youtube.com/watch?v=8LTWdJcJqVQ Edited September 30, 2011 by Vidar S Quote
Corvinus Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 Kan ha det gøy med LR i småskala også! http://www.norcc.com/vb/showthread.php?9777-R%F8d-LR-90-her-p%E5-forumet Quote
vha Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 http://boingboing.net/2012/03/04/unusual-spare-tire-cover.html Hadde jo vært noe å gi bort i gave? ;D Quote
vha Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Feil merke muligens men desto mer gøy å se de kjøre Tviler på at biltilsynet hadde gått god for det . . . Quote
Pederover Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Heftig rundt 40 sekunder uti snutten der gitt! Quote
vha Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Hva hadde en måtte gjort med en x-mill cab for å fått til det samme tro? Quote
linge Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 (edited) Denne karen har tilsynelatende uendelige mengder merkelig, spennende, stygt og makeløst pent fra bilverden i bildestrømmen sin: http://www.flickr.co.../autohistorian/ Edited April 12, 2012 by linge Quote
1965 Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 http://www.svada.no/wp-content/2008/01/08/hotell-havblikk/ Quote
Lara Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 (edited) Skal prøve å legge ut Stoiken fra SUB-treffet, men det er vanskeligere enn jeg hadde trodd. Den er så stor. Edited May 8, 2012 by Lara Quote
Lara Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 (edited) https://www.facebook...&type=2 Her er linken til videoen om LandRoverstoiken fra SUB-treffet i Oldendalen 2012. En Joike/stevehistorie om en ikke fullt så vellykket same som ender opp med en..... Hør historien! Edited May 9, 2012 by Lara Quote
Corvinus Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 Lego Defender! http://www.sheepo.es/2012/05/land-rover-defender-110.html Quote
Evilduck Posted June 28, 2012 Posted June 28, 2012 (edited) Skru opp lyden og nyt: Edited June 28, 2012 by Evilduck Quote
vha Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Skulle egentlig se etter noe annet men fant disse : Hadde ikke kabeltv på 80/90 tallet så fikk ikke med meg trafikmagasinet da Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.