Jump to content

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Dette er vel noe du har interesse av å ta vare på, Rolf? ^_^

Romantiske Telemarksbur passer ikke i Trøndelag. Vi lar den stå. Egentlig var det lommeboken som meldte pass.

Når jeg tenker meg om har jeg 4 bur fra før. Før jeg startet med landrover samlet jeg på hus. En noe plasskrevende hobby.

Posted

Ikke finn og helt sikkert diskutert før, men jeg syntes den var tøff nok til å vises her :)

Svensk 107"

Posted (edited)

Taktelt med takgrind til 109\ 110" defender. Riktignok ikke finn. Fant den på det svenske forumet. En god kurs gjør dette til en grei handel. Har samme type telt selv. Skikkelig stort med god plass til 3.

http://www.slrk.org/svensk-land-rover-klubb/forum.html

Edit: Ser at linken ikke fører direkte til annonsen. Ta det som en skattejakt.

Har du sovnet Wold?

Edited by lafterolf
Posted (edited)

Taktelt med takgrind til 109\ 110" defender. Riktignok ikke finn. Fant den på det svenske forumet. En god kurs gjør dette til en grei handel. Har samme type telt selv. Skikkelig stort med god plass til 3.

http://www.slrk.org/...lubb/forum.html

Edit: Ser at linken ikke fører direkte til annonsen. Ta det som en skattejakt.

Har du sovnet Wold?

Link

Edited by Fosen
Posted (edited)

Har du sovnet Wold?

jaj skror blush . pkk på onsdag :unsure:

nidelv 24. gratis

VW buss. gratis

begynner forøvrig å lure på hva han luringen i svelvik driver med... han må ha solgt hundrevis av dette verktøyskapet.

edit: var å henta denne på vei hjem fra seriebiltreffet. blir fin på olabilen :) .

Edited by j_wold
Posted

Treska er jo nydelig! :)

Søyleborremaskin har jeg maken til. Tilsvarende båt med samme motor har jeg hatt. Trebåt er tingen, bare ikke i kombinasjon med landrover. Begge trenger for mye vårpuss til det.

Ikke sant Kjetil? :P

Posted

Treska er jo nydelig! :)

Søyleborremaskin har jeg maken til. Tilsvarende båt med samme motor har jeg hatt. Trebåt er tingen, bare ikke i kombinasjon med landrover. Begge trenger for mye vårpuss til det.

Ikke sant Kjetil? :P

Takker... :-)

Veteran MC trekker også opp.... :rolleyes:

Posted

Den søylebormaskina ville trivdes ved siden av din serie 1. ;)

Nå har det jo dukket opp en bilhenger fra 1967 :blink: muligens nok prosjekter denne uka?