Jump to content

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ei hytte som faktisk er ei hytte og ikke et beskjedent krypinn med 17 forgylte dasser, det er i ferd med å bli sjeldent :lol:

Posted

Ideen med en kasse rundt vinsjen er jo ikke dårlig, men innfestingen er spennende. Han kan iallefall med overbevisning påstå at det hele er nytt og ubrukt........

Posted

Her er ein slitar som står i Horninndal. Noko for Radovan? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23415163

Altfor pen for meg. Hadde ikkje vart. :rolleyes:

Om nokon skulle vere interessert i handel kan eg sikkert sjå på bilen for vedkomande. :)

Eg er litt gammaldags, so eg synest faktisk denne er i overkant luksuriøs. Men eg er litt gammaldags, ja. ;)

Posted

Forhåpentligvis er det under winchen montert brakett som er forankret i hengerramma. Sett ut ifra bildet så er det stor høydeforskjell mellom utgang på waier fra trommelen og til lederullene. Er kassen, som det kan se ut bygget i 3mm. alu, så kan det bli en smule spennende ja... :blink:

Posted

Tror ikke aluminiumen i kassen er så tykk som 3mm. De virker svært tynne. En kamerat har en sånn kasse bak på bilen. Det er genialt egentlig. Lokket er så utett at kassen er som en magnet på finstøv og sand. Nå sparer han strøsand til vinteren i denne kassen. Utrolig hvor fort det blir fullt av sand der.

Posted
Et kupp for den som er ute etter en liten kvalitets turvogn.
Posted

Dette synes ikke jeg er ei rønne. Fin hytte. Hytter burde ikke være større enn dette :)

Du har da vel ikke eiendom på den kanten av landet Rolf??? :D

Posted

jeg driver og river.. for å lage soverom av garasjen :blink: . hvor mye glede har man av ett soverom i forhold til en garasje ? hva er det jeg har gjort :o .

Posted

Dette er furu. Vanlig hurtigvokst dårlig borttvinnet furu som er lagret feil slik at blåsoppen har startet.

Norsk lerk, hva er det? Importert lerk som er plantet i Norge? :blink:

Det må være en 0 for mye i prisen.

Posted

NSB hadde visst noen lerkeplantasjer for svilleproduksjon en gang i tiden, så noen steder finnes det nok en del lerk - i utgangspunktet importert, men oppvokst her. Lerk er et fint materiale, men med det lille jeg kjenner til av russisk miljøforvaltning, tviler jeg på om sibirsk lerk stammer fra skogsdrift man egentlig vil handle med..

M.