Jump to content

Recommended Posts

Posted

Prøv både med søkeordene gis bort og gies bort i alle kategorier, så får en med seg absolutt alt..

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

..så får en med seg absolutt alt..

nesten... noregs grautmålsforbund og norges dysleksiforbund er veldig godt representert på finn. det er minst 1001 måter å skrive selv de enkleste ting på B) .

Posted

norges dysleksiforbund

Foreningens medlemstall ble halvvert da de var på landtreff på Kjærag og hoppet med flatskjerm......

Posted

Jeg er bekymret over kryssninger mellom mennesker og dyr...

Jentepus, guttevalp osv. Trodde ikke det var lov å krysse så forskjellige arter.

Posted

Vedovn med varmtvannsbeholder gratis i Bergen. Perfekt til hytte: http://www.finn.no/f...nnkode=23222519

Den har jeg allerede sendt en forespørsel på, men ikke fått svar.

Hvis noen vil plukke opp denne for meg (og oppbevare i et par uker), vanker det en belønning.

Hilsen Eivind

Posted

Jeg har en 88" ramme med papirer i bra stand.

Tidlig 60-tall.

Eivind

Posted

Jeg ahr lyst på den som delebil, men tror ikke det er helt poppulært hjemme :)

Noen som kan gjemme den for meg?

ja.

summen av sinna kjerrig er alltid konstant, så en fra eller til spiller ingen rolle B) .

Posted (edited)

Jeg har en 88" ramme med papirer i bra stand.

Fillern...-jeg har gnagsår i henda etter hagearbeid i helgen, og kan ikke skru nå.

Edit: Gnagsåra er mirkauløst bedre. Bilen er reddet--biggrin.gif

Edited by Rune Kleven
Posted

Jeg er bekymret over kryssninger mellom mennesker og dyr...

Jentepus, guttevalp osv. Trodde ikke det var lov å krysse så forskjellige arter.

Ikkje alt du ser på nettet er lov... B)

Posted

Fillern...-jeg har gnagsår i henda etter hagearbeid i helgen, og kan ikke skru nå.

Edit: Gnagsåra er mirkauløst bedre. Bilen er reddet--biggrin.gif

Kan vi gratulere deg da Rune med ny 88" på tunet?

Posted

Yupp! Men jeg tør ikke juble før den fysisk står her. Skal hente den til uka. Hvis jeg klarer å få putta det inn mellom arbeidsøktene. Og det er jeg nødt til å få gjort. Og må skaffe henger på sparket når jeg får klarsignal fra selger.

Posted

HEY!! Gratulerer med sjefsvogn! Har du hatt vanskelige tider med harde absineser nå Rune....Vel Seriebil er medisin.

Posted

Dukket opp en billig 88" på et svensk offroad-forum som kanskje kan være av interesse for noen :D

Posted

Ramma er ikke så værst den heller... :)

Posted

Denne båndsaga er mange ganger bedre enn nye som lages av dårlig hermetikkblikk!

Ei båndsag trenger solid støypegods for å bli stødig.