Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Var det ikke denne som ble omdøpt til "Butcher" blandt eierene i sin tid? Tung sak som krevde sin eiers årvåkne oppmerksomhet i enhver situasjon..

Hadde en lignende. Her finnes en salgsannonse av beistet. Bildene er desverre borte, men selgers beskrivelse taler for seg selv..

Posted

:lol: .

det kan vi diskutere leeeenge, men det er ihvertfall type verktøy som det ikke blir nevneverdig slitasje på. således er det nærliggende å sammenligne med nypris :) . samlet nypris er 4596,-

Posted

Der ble den jaggu oppdaget ja. Trodde jeg var alene om å se på landbruksredskaper <_<

 

Når boblet har sprukket kan vi godt si at bilen er uforskammet fin. Håper kjøper tar vare på den som brannbil heller enn å bygge om til sivilbil. De er det likevel mange av.

Posted

jeg har oppdaget ett skjult marked på finn B) . av alle steder så annonseres det en del ting TIL SALGS under ØNSKES KJØPT :lol: . link til søkeord "selges" under ønskes kjøpt.

 

csi profilen på en som annonserer varer han skal selge under kjøpes er: en som aldri har hvert på finn før og har liten eller ingen anelse om hva varen er verdt. så her der det rå pruting som gjelder, spesiellt hvis annonsen har ligget en stund :D .

Posted

jeg har oppdaget ett skjult marked på finn B) . av alle steder så annonseres det en del ting TIL SALGS under ØNSKES KJØPT :lol: . link til søkeord "selges" under ønskes kjøpt.

 

csi profilen på en som annonserer varer han skal selge under kjøpes er: en som aldri har hvert på finn før og har liten eller ingen anelse om hva varen er verdt. så her der det rå pruting som gjelder, spesiellt hvis annonsen har ligget en stund :D .

 

Tips til unge Wold. :lol:

Og gidder du å si ifra når du finner en 2007 110 Defender under "gis bort"?

Posted

Favoritten min under Ønskes kjøpt, er Jonas som 18/5 la ut en annonse for "17. mai ballonger". Bør Stordalen og de andre kremmerne være redde nå? Tror ikke det. :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...