lafterolf Posted July 1, 2010 Author Posted July 1, 2010 En tohjulstraktor der motor står: http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=23155166 Burde være forsøket verdt å få løs denne. Artig sak. Quote
terratracker Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 Var det ikke denne som ble omdøpt til "Butcher" blandt eierene i sin tid? Tung sak som krevde sin eiers årvåkne oppmerksomhet i enhver situasjon.. Hadde en lignende. Her finnes en salgsannonse av beistet. Bildene er desverre borte, men selgers beskrivelse taler for seg selv.. Quote
j_wold Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 verkstedpresse, motorløfter, motorbukk og plateknekke. alt for 1500,- det er billig det ! Quote
terratracker Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 verkstedpresse, motorløfter, motorbukk og plateknekke. alt for 1500,- det er billig det ! Er det verd noe mer?...... Quote
j_wold Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 . det kan vi diskutere leeeenge, men det er ihvertfall type verktøy som det ikke blir nevneverdig slitasje på. således er det nærliggende å sammenligne med nypris . samlet nypris er 4596,- Quote
ORoervik Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 Serie3 brannbil på FINN.... Ligger under landbruksredskap. Sikkert derfor ingen her inne har kommentert den Quote
vassbø Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tool/object?finnkode=23156587 Quote
lafterolf Posted July 1, 2010 Author Posted July 1, 2010 Der ble den jaggu oppdaget ja. Trodde jeg var alene om å se på landbruksredskaper Når boblet har sprukket kan vi godt si at bilen er uforskammet fin. Håper kjøper tar vare på den som brannbil heller enn å bygge om til sivilbil. De er det likevel mange av. Quote
Nr46 Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 Pen sak på finn som sikkert har vært diskutert før, men jeg linker alikevell jeg Quote
lafterolf Posted July 2, 2010 Author Posted July 2, 2010 Den har jeg ikke sett før. Virkelig pen bil som burde være verdt prisforlangende. Quote
lafterolf Posted July 3, 2010 Author Posted July 3, 2010 Gratis kompressor i Oslo: http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=23189990 Quote
Fosen Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Dreiebenk for voksne! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23200086 Quote
robertsoevik Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Ikke finn, ebay - men virkelig noe for gårdsplassen ;-) Quote
YMK Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Ikke finn, ebay - men virkelig noe for gårdsplassen ;-) Den skulle æ likt å forevise på trafikkstasjonen Quote
lafterolf Posted July 4, 2010 Author Posted July 4, 2010 Ikke finn, ebay - men virkelig noe for gårdsplassen ;-) Den gamle Merca var ikke fin. Quote
Fosen Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Ikke finn, ebay - men virkelig noe for gårdsplassen ;-) Tenk deg å koste snø av dette Quote
j_wold Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 jeg har oppdaget ett skjult marked på finn . av alle steder så annonseres det en del ting TIL SALGS under ØNSKES KJØPT . link til søkeord "selges" under ønskes kjøpt. csi profilen på en som annonserer varer han skal selge under kjøpes er: en som aldri har hvert på finn før og har liten eller ingen anelse om hva varen er verdt. så her der det rå pruting som gjelder, spesiellt hvis annonsen har ligget en stund . Quote
Helge Skou Dale Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 jeg har oppdaget ett skjult marked på finn . av alle steder så annonseres det en del ting TIL SALGS under ØNSKES KJØPT . link til søkeord "selges" under ønskes kjøpt. csi profilen på en som annonserer varer han skal selge under kjøpes er: en som aldri har hvert på finn før og har liten eller ingen anelse om hva varen er verdt. så her der det rå pruting som gjelder, spesiellt hvis annonsen har ligget en stund . Tips til unge Wold. Og gidder du å si ifra når du finner en 2007 110 Defender under "gis bort"? Quote
TorsteinR Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Hjertelig takk, Wold. Da har jeg handlet under rubrikken "ønskes kjøpt" Quote
lafterolf Posted July 5, 2010 Author Posted July 5, 2010 Hjertelig takk, Wold. Da har jeg handlet under rubrikken "ønskes kjøpt" Tør du røpe hva? Quote
MrAnders Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Favoritten min under Ønskes kjøpt, er Jonas som 18/5 la ut en annonse for "17. mai ballonger". Bør Stordalen og de andre kremmerne være redde nå? Tror ikke det. Quote
TorsteinR Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Tør du røpe hva? Ja, nå er den betalt. Se på annonsen som ble lagt inn 08.06.2010 i linken over. Quote
Julius Baardsen Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Stilig Elgitar i bilen må jo bare være en hit.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.