Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det er vel ikke noe han ønsker å beholde, han har brukt et illustrasjonfoto som inneholder mer enn det han faktisk har å gi bort. Men det er fortsatt mye jobb å hente....

 

Kjent triks å bruke illustrasjonsfoto når det de skal selge/gi bort i realiteten bare er noe rask.....

 

I våre dager hvor det er maks 50m mellom hver telefon med kamera så bør man klare å få tatt et bilde, selv om det blir lav kvalitet på det ;)

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Han må være årets optimist. :lol:

nope. det var en kar i våres som skulle gi bort materialene fra ei råtten hytte, som manglet en vegg, som lå noen hundre meter fra vei, og som skulle ha dokumentasjon på at den som fikk hytta avhendet materialene på miljømessig korrekt måte. det eneste jeg kan huske som lokket var at det var mulig å kjøre dit med ATV B) .

Posted

nope. det var en kar i våres som skulle gi bort materialene fra ei råtten hytte, som manglet en vegg, som lå noen hundre meter fra vei, og som skulle ha dokumentasjon på at den som fikk hytta avhendet materialene på miljømessig korrekt måte. det eneste jeg kan huske som lokket var at det var mulig å kjøre dit med ATV B) .

 

Oddekalv?

Posted (edited)

Hva med en sivilforsvarsleir?

 

M.

Edited by MortenSi
Posted

Til hvem? Du?

 

Neinei...jeg har kjøpt nok for en stund! :lol:

 

Men noen andre kjøper den helt sikkert, for på denne er det penger å tjene.

Posted

nix. det er det som er problemet. når man har trykket på en link direkte til ett bilde på finn så funker ikke "tilbake til annonsen".

 

da får man bare "Vi beklager!

Det kan hende at siden du leter etter er flyttet til et annet sted på nettstedet vårt, eller rett og sett ikke eksisterer."

 

det er forresten noe som ikke stemmer med den bilen. en 91 mod ville uansett ikke hatt synlige hengsler.

Posted

nix. det er det som er problemet. når man har trykket på en link direkte til ett bilde på finn så funker ikke "tilbake til annonsen".

 

da får man bare "Vi beklager!

Det kan hende at siden du leter etter er flyttet til et annet sted på nettstedet vårt, eller rett og sett ikke eksisterer."

 

det er forresten noe som ikke stemmer med den bilen. en 91 mod ville uansett ikke hatt synlige hengsler.

 

Ikke for meg. Trykker på linken i meldingen til Rolf og kommer rett til bildene. Når jeg trykker på "tilbake til annonsen" så kommer jeg til annonsen.

Posted (edited)

Silver Fox ja, svært få av disse rundt omkring.

Ligger en til salgs i Frankrike, men da påløper 85 lapper i engangsavgift!!!(45' på dieselbil, husker ikke hvilken det er)

Siste to-dørs ble levert til Portugal i jan 1994. (mange av disse siste 2 dørs'ene ble levert som "varebil/Van/Essence"versjon - så det kan godt hende de "brukte opp" lageret med "dørene-med-utenpåliggende-hengsler", ref kommentar på hengslene.

 

edit: takker, Vidar

Edited by robertsoevik
Posted

Denne er dessverre solgt Rolf, jeg prøvde å kjøpe den for et par dager siden...

 

Den innstillingen liker jeg Theo! Radovan ville helt sikkert sagt:

Ein ny Trønderstøvsugar :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...