Jump to content

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

synd den er så langt unna meg :( . jeg hadde laga minidefender tvert :D . de pleier å ha elektrisk sperre på bakakselen.. B)

Du undervurderer forumfrakt. Intet for lite og intet for stort B)

Posted

ja nå får dere passe på, og slenge dere rundt. jeg er i den ulykkelige delen av befolkningen som ikke har finn.no (og en hel masse annet) i kveld. link

Posted

blush .

for de som ikke vet... klokkemomentnøkkel eller dial torque wrench er vel det dyreste/særeste innen momentnøkler, og merket Wera er tysklands svar på snap-on + tysk grundighet.

den er ubrukt og i originalemallasjen med kalibreringssertifikat. fra 1974 B) .

brukes i våre kretser til å holde 15nm på strammehjulet til 300tdi`s registerreim. dvs ingen bruker det, fordi det er for dyrt ;) .

Posted

Wera er altså et år eldre enn meg, har papir på at den stemmer og er i tillegg mye blankere enn jeg noen har vært, er eller kommer til å bli.

...mon tro hva jeg kan få for Torshov-skralla mi :rolleyes: Den virker nesten alltid, funker best som hammer og har antagelig knukket noen tenner :blink:

Posted

kødder du ?

har du lest hele annonsen :rolleyes: .

han har tenkt å beholde det som er noe å ha, så vil han ha noen til å komme med gravemaskin og kjøre bort 4 tonn betong. mot at de får plankebitene som er til overs rundt lekeapparatet :lol: . ikke rart det er tredje gangen han annonserer..

Posted

Det er vel ikke noe han ønsker å beholde, han har brukt et illustrasjonfoto som inneholder mer enn det han faktisk har å gi bort. Men det er fortsatt mye jobb å hente....

Posted

sorry blush . glemte å skrive det.. den første annonsen ga mer tydelig uttrykk for hva han skulle beholde selv. men mindre uttrykk for jobbens omfang ;) .