Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det hadde vært noe å montert bak i pickupen :rolleyes: Da ville folk ha snudd seg :lol:

To sjeler, samme tanke... Vi begynner å ligne et gammelt ektepar Rolf :lol:

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

To sjeler, samme tanke... Vi begynner å ligne et gammelt ektepar Rolf :lol:

 

Ja huff.

 

Jeg skulle gjerne kjørt gjennom Trondheim med felleskjøpklær og skjermlue om jeg hadde kua bakpå bilen. En spade med skikkelig frau for stemningens skyld.

Posted

Fikk denne hyggelige meldinga fra Harestua:

Tilhengeren er dessverre gitt bort etter superrask reaksjon!

 

Takk for interessen!

 

Da blir det ikk søndagstur dit....

Noen andre her kanskje..?

Posted

flere timer igjen av dagen. men jeg drister meg til å kåre DENNE til dagen gisbort :lol: .

13_-557585947.jpg

må da være helt konge på treff. innredes med ett par garasjer og treroms leilighet B) .

Posted

 

 

Se for dere dette på treff, helt KONGE! :lol:

 

For ikke å snakke om å se trynet på han som kommer for å kreve inn campingavgiften :lol:

Posted

Du har en sønn i riktige slyngalderen :rolleyes:

Har du vært i Sarp i dag :D

:blink::huh:<_< NEI !. jeg reiser da ikke til særp for en jeep :wacko: .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

klusenhusen henta den for meg blush .

 

DISSE sveisegassflaskene er da ganske billig :)

Posted

OSL gir bort en låve :o:DB)

 

M:

Posted

Ikke bare gir de den bort; de vil også gi Lafterolf 1,5 mill for å overta den.... :)

Posted

Perfekt! Hva med felles landroverkollektiv med fasiliteter?

 

Over 4000 medlemmer burde greie en dugnad på dette :rolleyes:

 

Forøvrig ser det ut til at den utvendig koser seg med sveitserstilen. Tømmerkasse med mye innvendig delevegger kan bidra til flotte avdelinger for kontorer eller leiligheter om man vil.

Posted

Ikke bare gir de den bort; de vil også gi Lafterolf 1,5 mill for å overta den.... :)

Også sparer de sikkert 15 mill eller mer på at noen er dum nok til å bite på.

Å flytte,sette opp og rehabilterer det bygget blir svært kostbart, og som vanlig tar ikke staten ansvar.

Posted (edited)

Sikkert leiepris. :)

 

Edit: Ikke leiepris... Lagt inn feil sum... Skal være 45.000,-

Edited by ghhoel
Posted

Disse dukket opp idag til 1500, omtrent i nabolaget vårt

 

74_476701090.jpg

 

Sammen med hva hentet tidligere:

76_364699579.jpg

 

så tror jeg vi i løpet av morgendagen har klart å legger stein på hele gårdsplassen :)

 

Total pris inklusive frakt (på egen henger): kr 3000

 

Ca 50 kvm

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...