SveinHa Posted October 30, 2025 Posted October 30, 2025 lafterolf skrev (3 timer siden): Er den hurtigvokst? Vanlig gran? Vet ikke... Quote
lafterolf Posted October 31, 2025 Posted October 31, 2025 Utrolig! Det kan vi kalle store årringer! Quote
SveinHa Posted February 14 Posted February 14 (edited) Forsøk på berging av ein med drift på bare et og annet hjul men drift på alle 4 hjalp ikke stort. Et lite spinn så var der speilglatt... Måtte ringe etter veihjelp... Han lå nedpå en betongkant med hele buken så ikke så merkelig at 90en måtte gi seg... Edited February 14 by SveinHa Quote
trondshj Posted February 14 Posted February 14 BMW E90 er faktisk ganske bra på vinterføre, men da må man skru av antiskrens (men ikke traction control), da kravler den seg godt frem. Pløyde gjennom snøskavler i relativt bratte motbakker med en E90 som jeg ikke hadde trodd at en 2WD skulle komme seg gjennom der x'en og jeg bodde. Quote
gautes Posted February 16 Posted February 16 (edited) SveinHa skrev (På 31.10.2025 den 11.46): Bare 35 år og 109 cm største diameter. Skulle tro den hadde stått lagelig til utenfor verkstedet for jevn gjødsling. Edited February 16 by gautes Quote
Kurt Gustafsson Posted March 27 Posted March 27 Flere vogner i arbeid her... Nest siste rest av flyttelasset, og forøvrig en skikkelig hustrig kveld værmessig. Men god hjelp og trivelig selskap gjorde det til en fornøyelse. Quote
Dan-Ove Posted April 28 Posted April 28 Tauet opp en traktor som hadde kjørt seg fast i et vått felt på jordet. Quote
gautes Posted April 28 Posted April 28 Så ut som om den bonden kunne dette med å gi seg før han lå helt nedpå.Imponert. Quote
telindnor Posted April 28 Posted April 28 Ikke rart han sitter fast...kjører jo på bittesmå gateslicks 😁 Quote
Vidar S Posted April 28 Posted April 28 telindnor skrev (48 minutter siden): Ikke rart han sitter fast...kjører jo på bittesmå gateslicks 😁 Gartnerhjul heter det, Terje. Ikke så mye på en åker å gjøre - uten en Defender i nærheten Quote
Dan-Ove Posted April 28 Posted April 28 Ja det er min sønn med elektrisk traktor og gress dekk. Han skulle bare teste litt…. 🙈 Det var veldig bløtt akkurat der. Den fløyt godt oppå med de hjula da… 🙂 Quote
gautes Posted April 29 Posted April 29 Jeg synes å ha hørt at slike går under betegnelsen BB, batteribonde. Quote
Elvehundre Posted August 10 Posted August 10 Fylte badestamp me 1400 liter vann i går. Ble 2 turer te elva for å hente vann i tanken. Kjekt me gammel Land Rover til slike jobber 🙂. ønske aill ein fin dag hilsen Henry Arnfinn 🙂 Quote
TeRRje Posted August 11 Posted August 11 Enda en Gråtass til naboen, denne fikk passende frakt hjem Quote
Jasswass Posted August 19 Posted August 19 (edited) Gammel solid defender til unnsetning for den tyske dysepasienten. Edited August 19 by Jasswass Quote
valvolainen Posted August 30 Posted August 30 Prøve med skikkelig hengerlast. Var stas. slærk i hengerfestet men låseplate på, så nervøsiteten gav seg etter noen km. En fyd å kjøre med. Quote
Recommended Posts