SveinHa Posted January 7 Posted January 7 Prøvde å trekke en liten brøytetraktor opp av grøften med 90en i går men lite suksess... Hardpakket snøføre som var speilglatt... Tror nok jeg kunne bidratt like mye ved å dra med lillefingeren... I dag ble jentungen stående innebrøytet og måtte ha litt drahjelp... Quote
SveinHa Posted February 18 Posted February 18 (edited) Måtte hente madambilen med motorstopp i dag: Hjemme på tunet: Hendelsen omtalt her: Edited February 18 by SveinHa Quote
Elvehundre Posted May 12 Posted May 12 Møkkajobb i dag. Jobber med ny potet- og havreåker. Greit med «traktor» 😉. «Brent» sauemøkk henta æ hos en sambygding. ønske aill ein fin dag hilsen Henry Arnfinn 🙂 Quote
TeRRje Posted May 18 Posted May 18 Gammeldags bil og gammeldags landmåleutstyr passe fint ihop. Avretting ny garasjetomt Quote
Baugn Posted May 20 Posted May 20 05 modell som fikk strekt seg litt i dag. 335xxx km på telleren. Fikk seg noen nye bærearmer og hjullagre her om dagen, håper den ruller litt til 😎 Quote
lafterolf Posted June 19 Posted June 19 Etter å ha deltatt på nasjonal motordag med NLRK på søndag gikk turen direkte til gårdsauksjon. Det ble fangst. Quote
Vidar S Posted June 19 Posted June 19 Det man kaller salig blanding 😄 (hadde du kjørt slik i Oslo ville du kommet i VG ) Quote
lafterolf Posted June 19 Posted June 19 (edited) Det var så fullt i bilen at jeg fikk bare brukt første og andregir🤪 Edited June 19 by lafterolf Quote
martintondel Posted June 24 Posted June 24 Soft-top 90'en må ha vært magisk nå i sommer, vi har jo faktisk hatt sol i Trøndelag Quote
Elvehundre Posted September 15 Posted September 15 (edited) Tok opp båten på flo sjø i går kveld. Med LW selvsagt. Dro forresten opp 2 båter, folk har biler med forhjulstrekk som egner seg dårlig på båtopptrekkramper som kan være glatte. I dag er båt, og LW, vasket. På bildene er båten akkurat rygget på plass. ønske aill ein fin dag hilsen Henry Arnfinn 🙂 Edited September 15 by Elvehundre Quote
smejan Posted September 15 Posted September 15 Nå båt testet og tatt opp igjen, digg å ikke måtte tenke på «om» man kommer pent både ned og opp igjen 🙂 Quote
county Posted September 25 Posted September 25 Fint på sjøen om vinteren og.. dessuten har jeg kjøpt ‘’ny’’ båthenger også så jeg kan ta den opp på land når jeg vil Quote
county Posted October 8 Posted October 8 Lagt på plass en takstein… den som var der har blåst vekk og stien var litt for kort… da får 90’’en jobbe litt. Quote
trondshj Posted October 30 Posted October 30 59 minutes ago, SveinHa said: Fått hjem en granpinne... Du skal ha en ganske voksen voffs om du skal få noe fart på apportering med den pinnen der... Quote
SveinHa Posted October 30 Posted October 30 (edited) Tror nok Stihl MS661 med sine 7.5 hk skal slite litt med den pinnen også.... Har ikke noen store planer, i verste fall ved for noen mnd... 32" sverd er nå ikke mer enn det må være... Edited October 30 by SveinHa Quote
lafterolf Posted October 30 Posted October 30 Det er bare amerikanerne som må ha sverd større enn diameter for å kappe en stokk. Imponerende størrelse. Er den hurtigvokst? Vanlig gran? Quote
Recommended Posts