Jasswass Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 (edited) Måtte i går kveld bistå med å få en liten søt Nissan X-trail på verksted for diff-bytte bak. Det knaset godt baki der da vi svingte bilen rundt for å stille den opp for opplasting. X-trailens eier påpekte forøvrig at det var litt slunkent med varme i Defenderen...skjønner ikke hva han snakker om...det var jo 18 kalde ute og varmeapparatet er jo i hvertfall i stand til å varme opp til bare noen få minus inne Edited February 5, 2021 by Jasswass Bilde Quote
Er i garasjen Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 På 29.1.2021 den 19.36, KethilF skrev: Hjulpet en stakkars nabo med sin 04 D2 V8. Motoren har gått tom for kjølevæske. Ikke fått start på den igjen, så han ville ha den hjem og ikke la ett verksted gjette seg til hva det kan være. Om noen har gode tips til hvor man skal starte så kan jeg overbringe det. Ikke vann i oljen, det har vi sjekket i dag. Det hender at lokket på kjølevæskedunken må byttes, da den slipper ut væske når den blir gammel. Bruk helst orginal del, da det er viktig at den virker under riktig trykk. Quote
Kurt Gustafsson Posted February 6, 2021 Posted February 6, 2021 På 29.1.2021 den 19.36, KethilF skrev: Hjulpet en stakkars nabo med sin 04 D2 V8. Motoren har gått tom for kjølevæske. Ikke fått start på den igjen, så han ville ha den hjem og ikke la ett verksted gjette seg til hva det kan være. Om noen har gode tips til hvor man skal starte så kan jeg overbringe det. Ikke vann i oljen, det har vi sjekket i dag. Jeg hadde engang en RRC Lse hvor toppakningen slapp vann ut på en varm motor. Det lukta kjøleveske men tok litt tid før jeg fant lekkasjen... og da var den enkel å fixe.. verd å sjekke ut Quote
TeRRje Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Fant bilder av en tidligere RR som ofte var ute på tøff jobb Quote
sveinikr@hotmail.com Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Ikke arbeidsbilder vi vil se: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/qAa0Jz/politiet-verste-uro-i-nord-irland-paa-mange-aar-kaster-brannbomber-paa-politiet Quote
Himat Posted April 19, 2021 Posted April 19, 2021 Dugnad i burettslaget. Gjett kven som då må manøvrere flishogger på smal og bratt gangveg. Quote
Jasswass Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 Utnytter både BE og hengervekta på bilen til det fulle i helga... Quote
Jetinge Posted May 12, 2021 Posted May 12, 2021 Etter trefelling trekkes greiner inn til kutteren Quote
TST Posted May 15, 2021 Posted May 15, 2021 Brukte Åtter’n til å dra sprengmatte for å finpusse grusveien i dagens veidugnad Quote
gautes Posted May 26, 2021 Posted May 26, 2021 Henta brakke på 2,5 x 3,5 x 3,5 på maskinhengeren min. Opplasting med ymse wincher i bruk(les forbruk) pga max 180 innv bredde..... Quote
Kristian Kvart Posted August 3, 2021 Posted August 3, 2021 Bilde fra artikkel i Budstikka om gamle bensinstasjoner i Asker og Bærum :-) Quote
Ahok Posted August 3, 2021 Posted August 3, 2021 Fra tiden da bensinstasjoner ikke bare solgte pølser… Var på en bensinstasjon i går for å kjøpe en bensinkanne. Det hadde de ikke. Utsolgt? Nei. Quote
paul hofseth Posted August 22, 2021 Posted August 22, 2021 FERDIG LASTET OG KLAR TIL RETUR FRA MULTEFANGST Quote
oggioffshore Posted September 2, 2021 Posted September 2, 2021 Den måtte nu jobbe litt i ferien da Quote
Vidar S Posted September 2, 2021 Posted September 2, 2021 På 3.8.2021 den 13.02, Kristian Kvart skrev: Bilde fra artikkel i Budstikka om gamle bensinstasjoner i Asker og Bærum :-) Den bilen er på veien ennå, på adresse i Oslo, i følge vegvesen.no Quote
Recommended Posts