Jump to content

Recommended Posts

Posted

Du kjenner ordtaket om å gå flere ganger.......;)

Det er jo kos å kjøre åpen.

Posted
På 18.8.2020 den 8.31, gautes skrev:

Du kjenner ordtaket om å gå flere ganger.......;)

Det er jo kos å kjøre åpen.

Jepp, men så er det bare det at - det må da gå ann å få plass?? :)

Har kjørt åpen i hele sommer - fantastisk !!

På 18.8.2020 den 9.09, county skrev:

Og må du bråbremse finner de deg i ikke så du slipper unna bot... Hoho

:) tror det lasset var stroppet strammere enn sikkerhetsbelte, men regnes som éngangstilfelle - blir ikke vanlig praksis nei:)

• 2 weeks later...
Posted

Slept hjem LSE'en med 90"en selv om det ser motsatt ut. Nå kan jeg feilsøke og kose meg IMG_20200905_154046_8~2.jpgrett utenfor døren.. P38'en  venter på og bli hentet.. 

IMG_20200905_153911_3~2.jpg

• 4 weeks later...
Posted

Rykket inn i naboens hage i går med pickup og ny elektrisk motorsag i går, felte fire trær, parterte dem og kjørte dem i to lass på fyllinga.

Bare moro!

Posted

Kan anbefale dere som skal trekke tung last opp lange bratte vestlandsveier å ha varmedekselet ved eksosmanifoil/turbo på, det hadde ikke jeg. Resultat : vakumslange til bremsekraftforsterkeren smeltet. Nødløsningen ble slange fra lyktespylerne.

IMG_20201011_125515.jpg

Posted
1 time siden, jjada skrev:

Kan anbefale dere som skal trekke tung last opp lange bratte vestlandsveier å ha varmedekselet ved eksosmanifoil/turbo på, det hadde ikke jeg. Resultat : vakumslange til bremsekraftforsterkeren smeltet. Nødløsningen ble slange fra lyktespylerne.

IMG_20201011_125515.jpg

Det kan man skrive under på :blink:

• 3 weeks later...
Posted

Jeg leier ut en parkeringsplass mot 10 sekker ved pr år. I går var det tid for oppgjøret, det skjer heldigvis i enden av en bratt og krøllete vei. Henger hadde ikke vært noe særlig, men 130 derimot, den er nok bygget for å hente ved på sånne steder. Tror jeg.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted
På 6.10.2020 den 13.59, gautes skrev:

Savnet du ikke lyden og eimen av forbrente hydrokarboner?

Jeg har arvet en Husqvarna motorsag, den må være 30-40 år gammel.
Dro til jeg fikk senebetennelse (kontorist), og jeg savnet VELDIG lyden og eimen av forbrente hydrokarboner...

Posted

Parkeringsplassen ved hytta i Hurdal var ikke brøytet (30 cm  snø) da vi kom hit i dag. Da var det bare å legge inn lavgir og kjøre frem og tilbake til hele området var planert :)

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Hjulpet en stakkars nabo med sin 04 D2 V8. 

Motoren har gått tom for kjølevæske. 

Ikke fått start på den igjen, så han ville ha den hjem og ikke la ett verksted gjette seg til hva det kan være. 

Om noen har gode tips til hvor man skal starte så kan jeg overbringe det. 

Ikke vann i oljen, det har vi sjekket i dag. 

IMG_20210129_155715.jpg