tdiThomas Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Junior vurderer å selge Defenderbed'n sin, siden han påstår at pengene skal brukes på ånkli Defender når han blir stor har jeg noe motvillig gått med på å legge ut en annonse. Sengene som er produsert i 2 eksemplarer har sitt utspring i denne tråden. Bilen mangler fortsatt fanger foran, junior mente det var unødvendig å sette på ettersom den er unndratt PKK og en fanger vill påvirke angrepsvinkelen ved terrenkjøring. Bilen trenger et strøk maling på panser og venstre wing top ellers i samme stand som når den var ny. Den er satt sammen for å kunne plukkes fra hverandre og flatpakkes Bud på PM eller i tråden Selges kun hvis junior på 6 år er fornøyd med prisen Quote
massive Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Det hadde jo vært en perfekt seng til bikkjen Quote
Bamse_bra Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 (edited) Begynner budrunden på 500 og håper at det blir mulig med forumekspress på den Denne er da for fin til å bli hundeseng. Edited August 20, 2009 by Bamse_bra Quote
tdiThomas Posted August 20, 2009 Author Posted August 20, 2009 Den holder til i Kristiansand 500,- er notert Bamse Bra, men det er alt for lavt. Kost er et sted mellom 1500,- og 2000,- pluss 20-30 arbeidstimer.... Quote
j_wold Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 det er mdf plater, møbelskruer, rustfrie hengsler, offroad-trillebårhjul, lys og annet stæsj for mye penger som thomas sier. masseprodusert jallaseng uten sans for detaljer selges for skremmende mye penger link her snakker vi om en defender 110 pu i nøyaktig skala 1:2,5 med detaljrikdom ned til minste popnagle. hallo jeg har fresemalene ennå og kan lage flere. pris ? omtrent som i jaguarforretningen... "if you have to ask you can`t afford it" Quote
kurtan Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Med 2 små jenter i huset må nok en av de finne seg i at hun blir behandlet som sønnen jeg ikke fikk Åttehundre fra meg. Quote
tdiThomas Posted August 21, 2009 Author Posted August 21, 2009 her snakker vi om en defender 110 pu i nøyaktig skala 1:2,5 Nesten sant, den er strukket litt i bredden for å passe en standardmadrass Budet fra EHS begynner ihvertfall å ligne på kostpris og er notert Quote
Harald Hansen Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Arbeidstimene burde ikke regnes på utgiftssiden! Tenker dere koste dere under bygget, jeg! Quote
tdiThomas Posted August 21, 2009 Author Posted August 21, 2009 Koste oss i begynnelsen ja, men når støvlaget i garasjen begynte å nærme seg 3mm etter all fresinga og jeg måtte støvsuge og vaske ned før jeg kunne male senga var jeg drit lei Forventer selvfølgelig ikke å sitte igjen med 200 kroner timen, men blir vi ikke fornøyd med prisen pakkes den flat og legges på loftet Bytte i fotballspill er BTW av interesse, junior er av en eller annen grunn (ikke skyld på meg) blitt veldig opptatt av denne merkelige lagsporten Quote
Kartoon Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Er for liten til bikkjene dine Kenneth Hmm ... Er nå ikke helt sant! Han største på 60 kg. kanskje ja ... (Når det er sagt, utrolig hvor han får plass) Men minsten er nå pr. dags dato bare ca. 4 kg. og ruver ikke mye over bakken!! Men ok, laaaaaaangt utenfor topic Sorry!! Quote
Solveig Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Synes nå forøvrig bare fargen burde være verdt et par-tre hundrelapper. Man blir glad av å "kjøre" en bil i denne fargen ;-) Quote
munken Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Erik (2 år og 8 måneder) byr 2000,- (selv om det ikke er en RRC) Quote
EHS Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Sånn er det alltid; når folk kommer litt opp i åra får de mye bedre råd.... Quote
munken Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 "Kjøper'n på ABI - trekk i ukelønna fram til april 2015… Quote
tdiThomas Posted August 21, 2009 Author Posted August 21, 2009 Stikker på båttur nå frem til Søndag ettermiddag, svarer på eventuelle spørsmål da Happy bidding Quote
haavardamlie Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Regner med at det er så stiv fjæring at en ikke sovner bak rattet... Quote
j_wold Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 omtrent som en serie II 88" plassen er også for en voksen mann omtrent som i overnevnte bil... Quote
tdiThomas Posted August 24, 2009 Author Posted August 24, 2009 Auksjonen nærmer seg slutten 2200,- til BamseBra, (imaginer klubbe i skrivebordet - smell) første gang Quote
tdiThomas Posted August 24, 2009 Author Posted August 24, 2009 Jepp, Flekkerøy utenfor Kristiansand Jeg er ganske ofte i Oslo og tror nok jeg klarer å presse senga inn i Mini'n, mao kan den sannsynligvis leveres på strekningen Kristiansand - Oslo i løpet av denne eller tidlig neste uke Quote
Recommended Posts