Jump to content

Recommended Posts

Posted

Junior vurderer å selge Defenderbed'n sin, siden han påstår at pengene skal brukes på ånkli Defender når han blir stor har jeg noe motvillig gått med på å legge ut en annonse. Sengene som er produsert i 2 eksemplarer har sitt utspring i denne tråden. Bilen mangler fortsatt fanger foran, junior mente det var unødvendig å sette på ettersom den er unndratt PKK og en fanger vill påvirke angrepsvinkelen ved terrenkjøring.

gallery_13_9_20044.jpg

gallery_13_9_16711.jpg

gallery_13_9_8528.jpg

Bilen trenger et strøk maling på panser og venstre wing top ellers i samme stand som når den var ny. Den er satt sammen for å kunne plukkes fra hverandre og flatpakkes :)

Bud på PM eller i tråden

Selges kun hvis junior på 6 år er fornøyd med prisen

Posted (edited)

Begynner budrunden på 500 og håper at det blir mulig med forumekspress på den :)

Denne er da for fin til å bli hundeseng.

Edited by Bamse_bra
Posted

Den holder til i Kristiansand

500,- er notert Bamse Bra, men det er alt for lavt. Kost er et sted mellom 1500,- og 2000,- pluss 20-30 arbeidstimer.... :o

Posted

det er mdf plater, møbelskruer, rustfrie hengsler, offroad-trillebårhjul, lys og annet stæsj for mye penger som thomas sier.

masseprodusert jallaseng uten sans for detaljer selges for skremmende mye penger link

her snakker vi om en defender 110 pu i nøyaktig skala 1:2,5 med detaljrikdom ned til minste popnagle. hallo :blink:

jeg har fresemalene ennå og kan lage flere. pris ? omtrent som i jaguarforretningen... "if you have to ask you can`t afford it" B)

Posted

Med 2 små jenter i huset må nok en av de finne seg i at hun blir behandlet som sønnen jeg ikke fikk :lol: Åttehundre fra meg.

Posted

Georg (2år5mnd) byr 1500kr.

Eivind

Posted
her snakker vi om en defender 110 pu i nøyaktig skala 1:2,5

Nesten sant, den er strukket litt i bredden for å passe en standardmadrass ;)

Budet fra EHS begynner ihvertfall å ligne på kostpris og er notert

Posted

Arbeidstimene burde ikke regnes på utgiftssiden! Tenker dere koste dere under bygget, jeg! :PB)

Posted

Koste oss i begynnelsen ja, men når støvlaget i garasjen begynte å nærme seg 3mm etter all fresinga og jeg måtte støvsuge og vaske ned før jeg kunne male senga var jeg drit lei :o

Forventer selvfølgelig ikke å sitte igjen med 200 kroner timen, men blir vi ikke fornøyd med prisen pakkes den flat og legges på loftet

Bytte i fotballspill er BTW av interesse, junior er av en eller annen grunn (ikke skyld på meg) blitt veldig opptatt av denne merkelige lagsporten

91_1774258284.jpg

Posted
Er for liten til bikkjene dine Kenneth :)

Hmm ... Er nå ikke helt sant!

Han største på 60 kg. kanskje ja ... (Når det er sagt, utrolig hvor han får plass)

Men minsten er nå pr. dags dato bare ca. 4 kg. og ruver ikke mye over bakken!! :P

Men ok, laaaaaaangt utenfor topic :) Sorry!! :)

Posted

Synes nå forøvrig bare fargen burde være verdt et par-tre hundrelapper. Man blir glad av å "kjøre" en bil i denne fargen ;-)

Posted

Sånn er det alltid; når folk kommer litt opp i åra får de mye bedre råd.... :(

Posted

Jepp, Flekkerøy utenfor Kristiansand

Jeg er ganske ofte i Oslo og tror nok jeg klarer å presse senga inn i Mini'n, mao kan den sannsynligvis leveres på strekningen Kristiansand - Oslo i løpet av denne eller tidlig neste uke