Jump to content

Recommended Posts

Posted

<_ ikke akkurat. kan noen assistere...>

Tigergutt

(Ikke bry dere om de blå greiene)

Posted

Når du redigerer signaturen gjør du følgende:

Trykk på HTML-knappen

Velg font

Velg Størrelse

Velg farge

Skriv teksten

Trykk på Close All Tags knappen

Trykk på Update my Signature

Hvis HTML tagene er synlige tar du dem bort og oppdaterer signaturen en gang til.

Da skal det bli slik: Tigergutt

Posted

Glimrende!!!!

Dette fikk ikke jeg heller til og jeg er ingen tiger med guts til å spørre.....ha ha ha....

Posted

Tjaa!

Mens vi holder på: Hvordan får jeg inn et bilde sammen med signaturen, Tore?

Posted

Først må bildet lastes opp på en eller annen WEB-server. Hvis du sender det til meg kan jeg legge det på min server inntil du har dine egne hjemmesider operative (Det var et hint)

Deretter går du inn og redigerer signaturen:

Trykk på IMG knappen og legg inn hele linken til bildet.

Etterpå må du kanskje redigere litt i tekstvinduet for å stokke tekst og bilde riktig.

Posted
Dævven døtte, der ga du meg en idé Frode! :P

Jeg kan skjære den sorte LR'en i folie hvis du har resten av skiltet, Ronny! B)

Posted

Når jeg bruker "code buttons" for font settinger (bold, italics etc) får jeg klamme paranteser , etc. Men funker det? Nei, bytter man ut med paranteser går det helt fint. Derimot må linker etc ha klammeparanteser, hva skyldes dette? Og hvor mange dummy posteringer må jeg smelle inn før jeg blir kvitt nykommerstatus, kan jeg fjerne at dette vises - hva er vitsen?

Posted
Og hvor mange dummy posteringer må jeg smelle inn før jeg blir kvitt nykommerstatus, kan jeg fjerne at dette vises - hva er vitsen?

Har sett det samme på Offroaders Rant Page, tipper over 10 poster eller no sånt. ;)

Posted

Yepp, den serien var grunnen til at jeg kjempet meg gjennom nesten 7 år på juridisk fakultet ved UIO i stede for det medisinske fakultet... hihi

I dag ser jeg jo at alt ble feil, hadde jeg utdannet meg til lege ville jeg jo hatt råd til 4 stk. LR i dag ! Må komme meg over i det private næringsliv snart, idealisten i meg blir mindre og mindre jo større lysten etter ulike LR-modeller blir, men mine kjære forbrukere trenger meg.... :lol: