county Posted December 12, 2020 Share Posted December 12, 2020 Her er vel nesten alle samlet - de bak røyken og de som ikke turde og kjøre inn......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted December 31, 2020 Share Posted December 31, 2020 (edited) En liten handletur til sentrum...da jeg kom tilbake til bilen hadde den fått selskap. Edited December 31, 2020 by Ranger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simenaaen Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 To strøkne greyhounds.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn_C Posted January 20, 2021 Share Posted January 20, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted January 30, 2021 Share Posted January 30, 2021 Samling rundt bålpanna hos Roar i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pederover Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Absolutt vellykket samparkering i disse elbil-tider! To tidligere elever har brukt et par år på å restaurere MF 399 og MB Trac. Flott resultat! (235/85x16 blir litt pinglete ser jeg...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trondshj Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 (edited) MB Trac ja... Har tilbrakt maaaaaaaaange timer i en MB Trac 800, da det var to stk på gården jeg tilbragte mine første år. (Og en gammel David Brown i tillegg til Mercedesene) Edited February 20, 2021 by trondshj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 MB-trac har jeg eid også. Artig traktor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pederover Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Gutta kjørte til Tingvoll i går, på damebesøk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrAnders Posted February 22, 2021 Share Posted February 22, 2021 Vi gikk Brønnøya rundt i går, og da måtte vi jo samparkere når muligheten var der, på Nesøya. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanilla_ninja Posted March 7, 2021 Share Posted March 7, 2021 Fant en slektning utenfor Burger King. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn_C Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 Greit med plass på parkeringsplassene uttafor byen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
county Posted March 19, 2021 Share Posted March 19, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeRRje Posted April 8, 2021 Share Posted April 8, 2021 En god stund siden disse sto på gårdsplassen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted May 12, 2021 Share Posted May 12, 2021 Velger å klassifisere dette som velykket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted May 12, 2021 Share Posted May 12, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Er i garasjen Posted June 16, 2021 Share Posted June 16, 2021 Fikk besøk av en hyggelig kar idag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon O Posted June 26, 2021 Share Posted June 26, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epsenn Posted July 12, 2021 Share Posted July 12, 2021 Skvatt når jeg kom rundt hjørnet og det plutselig var en kajakk på taket på det jeg trodde var min bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@le Posted July 13, 2021 Share Posted July 13, 2021 Måtte ofre prinsippet om å rygge inn på parkeringsplassen da jeg parkerte i båthavna her om dagen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted July 14, 2021 Share Posted July 14, 2021 På 12.7.2021 den 2.04, Epsenn skrev: Skvatt når jeg kom rundt hjørnet og det plutselig var en kajakk på taket på det jeg trodde var min bil Savalen? Jeg samparkerte med samme bil i helga. Da var riktignok kajakken til 3'ern på vannet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epsenn Posted July 14, 2021 Share Posted July 14, 2021 7 timer siden, Erik Iversen skrev: Savalen? Jeg samparkerte med samme bil i helga. Da var riktignok kajakken til 3'ern på vannet... Det stemmer! Så også bilen din utenfor hotellet en av dagene mener jeg å huske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted July 14, 2021 Share Posted July 14, 2021 22 minutter siden, Epsenn skrev: Det stemmer! Så også bilen din utenfor hotellet en av dagene mener jeg å huske. Stemmer- vi hadde noen dager der ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puch G Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 Noen fine samparkeringer i Østerrike de siste 4 uker: Oppe på Loser fjellet / Altausee @ ca. 1800m sammen med en østerrisk onkel Ved Kaprun med en nederlandsk fetter I Zell am See med en tsjekkisk bror Alt i alt veldig sjelden å se LR i Østerrike, man blir minnet hvor "unormal" mange LR og spesielt RR ruller på norske veier, spesielt i sør. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinM Posted August 10, 2021 Share Posted August 10, 2021 Kult - L322 må være en genial bil for en sånn tur Interessant også å se hvor "liten" den blir ved siden av en ny Defender.... Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts