cepe Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Jeg tillater meg å starte en tråd med vellykkede samparkeringer. I tråden Mislykkede samparkeringer er det jo en del fine samparkeringer også. Jeg legger ved noen av mine samparkeringer og håper andre med kamera på lur følger opp, --cepe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulien Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 En god start på arbeidsdagen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Jeg tillater meg å starte en tråd med vellykkede samparkeringer. I tråden Mislykkede samparkeringer er det jo en del fine samparkeringer også. Jeg legger ved noen av mine samparkeringer og håper andre med kamera på lur følger opp, --cepe Hehe må jo bare si at burger´n smakte ekstra godt igår når vi visste at gromjenta hadde godt selskap der ute ....og vi prøvde å finne ut hvem som var eieren av bilen.....en av småbarnsfedrene...eller....han andre....eller...?? Velykket var den iallefall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qcnr Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim A Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Dette ble tatt i sommer Et lite lr treff på gården hjemme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OJG Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 (edited) Gårdsplassen hjemme, for ett år siden- litt LR evolution! Edit: ett litt større bilde skader vel ikke.. Edited March 27, 2008 by OJG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EiRRik 4.6HSE Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 En fin sommerdag i fjor på parkeringsplassen her på Aibel: Min, Sindres (har også en grønn RRC + S3 109" SW), Davids (har og en 109" Exmil) og Terje sin "Sølvpilen" som nå solgt og erstattet med en Epsom Green '97 2,5 DSE. I tillegg har vi 3 andre P38, 1 Disco2, en Freelander 1 og en Ninty på plassen her daglig :) Men det er så alt for sjelden vi får til samparkering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Gustafsson Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Bildet er tatt tidlig i desember 2006... Det året vinteren kom seint i Trøndelag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GaleTruls Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Bildet er tatt tidlig i desember 2006... Det året vinteren kom seint i Trøndelag... Heei... Bilen min jo Den til høyre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Nå kommer bilens forhistorie for en dag. På godt og vondt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Utenfor huset mitt i Bærum ... Tipper naboene er virkelig begeistret nå. Kjapp drar videre i morgen så da blir det bare 2 igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GaleTruls Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Nå kommer bilens forhistorie for en dag. På godt og vondt... Tror og håper at jeg ikke går på en altfor stor smell med den, men ingen fare tror jeg Uansett... gleder meg stort til å få hentet den hjem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Gustafsson Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Tror og håper at jeg ikke går på en altfor stor smell med den Jeg er sikker på at når den har fått ny clutch så har du SUPER bil i lang tid... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GaleTruls Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Hehe, håper på det ja Men, beklager sidespranget medforumister.. Dette ble litt på kanten av tråden Så... Bump ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terratracker Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 After 'Pinegrove' (Furulund..) hjemme hos meg: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar R. Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 Får bidra med noe litt nyere og nærmest bannlyst her inne jeg da.. Madammen hadde parkert Freelanderen på togstasjonen dagen før, så kjørte jeg henne for å hente den, og der hadde FL1 fått selskap av denne lekre RRSporten gjennom flere timer. Ikke to biler akkurat i serie/defender-kategorien, men jeg måtte jo knipse et bilde allikevel. (Huff, Freelanderen ser nå litt stusselig ut i slikt selskap) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Bråten Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Fant ledig plass siden av en Disco-bror utenfor Eidefoss i Vågå i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Kleven Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 (edited) Får bidra med noe litt nyere og nærmest bannlyst her inne jeg da.. Det er bare moro! Land Rover er Land Rover. ...på togstasjonen ...på jernbanestasjonen! Gjenta etter meg: j e r n b a n e s t a s j o n e n.... En av mine kjeppehester for å holde sproget probert..... (Huff, Freelanderen ser nå litt stusselig ut i slikt selskap) Absolutt ikke! Jeg har forresten klatra i det utkjørhovedsignalet rett bak Freelanderen, -helt lovlig. Det var tider det... Edited April 4, 2008 by Rune Kleven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje K. Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 holde sproget probert..... Kremt: Propert. Til nød probat. Mvh Terje K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragev Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 Fra Vestbytreffet idag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ezzie Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 Biltema på Rud Morgenen etter et 30-års lag Samparkering i Gudvangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EiRRik 4.6HSE Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Hei, hei, hei. Noen har rappa bilen min. Hva f.... gjør den på Gudvangen nå?? :P Var ikke vanskelig for Stig/Linda og meg å sette fra oss bilene ved siden av en eldre søster eller bror Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Noen ganger glimter det til utenfor her jeg jobber i Drammen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragev Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Parkerte siden av denne flotte ex-milen på obs i Slitu her om dagen. Det var 100 ledige parkeringsplasser rundt omkring, men jeg måtte parkere siden av denne! Noen her inne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
corvette Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 En fin vårdag ifjor i Hemsedal, vi var to og ble fire Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts