oggioffshore Posted August 27 Posted August 27 Er vel lov å spørre om annet enn LR 😋😊 Trenger litt deler om noen selger, eventuelt en hel bil. 2,5 C5. 4B. Quote
iknutis Posted Saturday at 08:32 PM Posted Saturday at 08:32 PM Har kun liggende rollo til bagasjerommet, og den går på skroten på mandag. Quote
oggioffshore Posted Monday at 03:48 PM Author Posted Monday at 03:48 PM On 8/29/2026 at 11:32 PM, iknutis said: Har kun liggende rollo til bagasjerommet, og den går på skroten på mandag. Kunne eg trengt, da plast lås etc er gåen på min. Mendu har vel kastet allerede Quote
iknutis Posted Monday at 09:11 PM Posted Monday at 09:11 PM Nei, jeg ble for treg da jeg måtte være call-out boy for min bror med fastrustet kalipper. 😂 Jeg kan ta noen bilder av den i morgen, kommer fra en 99modell med sort skinn. Quote
iknutis Posted Wednesday at 05:41 AM Posted Wednesday at 05:41 AM Trenger en god vask etter 10år på hyllen, men funksjonen er 100%. Gis bort mot frakt. Quote
oggioffshore Posted Wednesday at 07:58 PM Author Posted Wednesday at 07:58 PM 14 hours ago, iknutis said: Trenger en god vask etter 10år på hyllen, men funksjonen er 100%. Gis bort mot frakt. Sikker på at den er til Audi? Min er helt anderledes 😊 Quote
iknutis Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago oggioffshore skrev (På 2.9.2026 den 21.58): Sikker på at den er til Audi? Min er helt anderledes 😊 Nei nå som du sier det, minnes jeg vagt at rolloen til C5 var veldig tynn, sånn ca 8x10cm? På denne står det LR-delenummer av alle ting, jeg må le.. Quote
Recommended Posts