Olav Haavardsholm Posted July 23 Posted July 23 Kjøleboksen vår virket ikke på tur nordover i år. Jeg mistenker at det kan være brudd i strømkabelen, men tenkte å sjekke sikringen til bakre strømuttak først. (I vår bil er dette originalmontert. Jeg ser flere andre har ettermontert det.) En ev dere vet sikkert hvor jeg finner den sikringen?? Quote
oggioffshore Posted July 23 Posted July 23 Er nok bak hanske rom... Står nok i bruker manual som kanskje er i hanskerommet. Husker ikke i farten hvilken. Har pleid å linke over relé så det er 12vdc konstant uavhengige av tenningen. Quote
oggioffshore Posted July 23 Posted July 23 https://fuse-box.info/land-rover/land-rover-discovery-3-lr3-2004-2009-fuses-and-relays/amp Quote
Olav Haavardsholm Posted July 26 Author Posted July 26 En "ledning til kjøleboks" fra Clas Olson løste problemet, så da slapp jeg å grave meg bak hanskerommet. Men takk for tips og link. Det kan komme til nytte senere. Quote
Recommended Posts