Roger Henriksen Posted June 1 Posted June 1 Hei. Kjøpt meg en D4 2013, rullet 291000, webastoen starter nor det er kaldt ute (ned mot 0 grader) men en stygg ulyd og ryker grå sur røyk. Derer som veit er det på tide bytte? I stilfulle er dette noe som er Plugg and Play😁 Quote
motom Posted June 2 Posted June 2 Fortsetter den å varme og/eller lager den bare ulyd? Beste måten å feilsøke dette på er å kjøpe/låne diagnose apparat/dongle så du kan finne feilkoden og ta det derifra. Er relativt lett å bytte det meste på en webssto Finnes også nyoverhalte på f.eks ebay Quote
oggioffshore Posted June 3 Posted June 3 Brennkammer. Vil nå si de alltid lager lyd og ryker grått Quote
motom Posted Friday at 07:16 AM Posted Friday at 07:16 AM Det finns mange youtube filmer om testing av Webasto De er enkle å demontere , bare ha hovedpakingen i reserve så du kan montere den igjen. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.