Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hentet denne på Sokna etter påske, Ragnar mente denne passet til meg, så da ble det slik!

Soga seier at den har gått som gruvebil i Sulithjelma, det preger den litt av også, så kanskje det stemmer?

Litt å gjøre, men overkommelig. 

image.jpeg

f26e1560-16bb-4f5a-99fc-53b994730b83.jpg

bc74e922-c82b-43fe-8c51-30268052c72a.jpg

608fc259-741b-4a81-92c5-9e5a94b65199.jpg

a9e6c25c-e88d-4ed5-95c6-71617e95b66e.jpg

Posted

Ja, det blir bare en lett restaurering med sparkling av de verste hullene og sprekker, skal framstå som et "levd liv"🙂

Posted

Jeg er foreløpig tilhenger av popping med tynnplater fremfor sparkel som sprekker eller løsner etterhvert.

Mulig det finnes sparkel med litt fleksibilitet som kan forhindre dette nå.

Posted
Trond C skrev (På 3.6.2026 den 12.58):

"Battered but not beaten" 😊

Precisely!

 

lafterolf skrev (På 2.6.2026 den 21.57):

Eller bytte hele skjermen?

Det er jo også en mulighet!

 

Posted
lafterolf skrev (På 31.5.2026 den 6.55):

Selv med bulker er disse en perle.😁

Hør, hør.

Posted
Pederover skrev (På 1.6.2026 den 10.25):

skal framstå som et "levd liv"🙂

Nettopp, det er slik disse skal være. En seriebil med strøken lakk er litt umusikalsk...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...