Pederover Posted May 30 Posted May 30 Hentet denne på Sokna etter påske, Ragnar mente denne passet til meg, så da ble det slik! Soga seier at den har gått som gruvebil i Sulithjelma, det preger den litt av også, så kanskje det stemmer? Litt å gjøre, men overkommelig. Quote
Pederover Posted June 1 Author Posted June 1 Ja, det blir bare en lett restaurering med sparkling av de verste hullene og sprekker, skal framstå som et "levd liv"🙂 Quote
Jasswass Posted June 1 Posted June 1 Grattis! Flott, selv med noen såvidt synlige bruksmerker 🙂 Quote
gautes Posted June 2 Posted June 2 Jeg er foreløpig tilhenger av popping med tynnplater fremfor sparkel som sprekker eller løsner etterhvert. Mulig det finnes sparkel med litt fleksibilitet som kan forhindre dette nå. Quote
lafterolf Posted June 2 Posted June 2 Glassfibersparkel er best på sånne bulker. men noen arr skal de ha😁 Quote
Pederover Posted June 2 Author Posted June 2 Tenkte også på å poppe ei tynnplate i stedet for den "armerte" som satt på før, får se an litt Quote
Pederover Posted Thursday at 08:36 PM Author Posted Thursday at 08:36 PM Trond C skrev (På 3.6.2026 den 12.58): "Battered but not beaten" 😊 Precisely! lafterolf skrev (På 2.6.2026 den 21.57): Eller bytte hele skjermen? Det er jo også en mulighet! Quote
gautes Posted Sunday at 07:56 AM Posted Sunday at 07:56 AM lafterolf skrev (På 31.5.2026 den 6.55): Selv med bulker er disse en perle.😁 Hør, hør. Quote
SveinHa Posted Sunday at 08:26 AM Posted Sunday at 08:26 AM Pederover skrev (På 1.6.2026 den 10.25): skal framstå som et "levd liv"🙂 Nettopp, det er slik disse skal være. En seriebil med strøken lakk er litt umusikalsk... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.