LTØ Posted May 24 Posted May 24 Hvordan få løs bærearm, nabokule og nav, alt foran på Range Rover L322 2010-modell? Quote
lafterolf Posted May 24 Posted May 24 Alt er skrudd og er helt greit å bytte. Kan sitte hardt så kan være lurt å ha forlenger på fastnøkkel. Quote
LTØ Posted May 24 Author Posted May 24 Lafterolf Har ikke problem med mutte. Det er konen på bærekula og kroppen til den andre kula som ikke slipper taket i «øret» på navelen. Har brukt rustløer, slag på kula ovenfra og varme. Den løsner ikke! Har bruk rustløsr, slag og varme, samt «stemmegaffeljern» på bærekula og det sitter som f! I tillegg har vi brukt en tilpassa (boltkrans) med senter på drivakslene uten at navet/hjullageret løsner. Dobbel f! Quote
lafterolf Posted May 24 Posted May 24 Det satt hardt på min også. Jeg kvesset opp en meisel og slo med storhammer så hardt at både jeg og bilen så stjerner og planeter. Hadde bilen på bukk, tror ikke jeg hadde fått sving nok på hammeren om jeg hadde ligget på gårdsplassen. Quote
Recommended Posts