Oddenes Posted May 23 Posted May 23 Hei, Skal bytte støtdempere. Bilen er kjørt 92000 km og har orginale dempere. Har noen av dere erfaringer og anbefalinger? Bilen er nå litt soft og kan tenke meg et litt hardere oppsett. Mvh Per Olav Quote
motom Posted July 10 Posted July 10 Det er vel luftfjæring og en enhet så usikker på om det finnes forskjellige dempere. Kanskje heve bilen litt over normalt så blir den vel litt stivere?! Quote
lafterolf Posted July 10 Posted July 10 (edited) Blir den ikke mykere om den heves? rart at demperne er myke etter så kort kjørelengde. Har fremdeles orginaldempere bak, 330.000km. Men disse bilene er myke. Passer bra for min aldersgruppe, neste blir gyngestol😊 Edited July 10 by lafterolf Quote
ErikM Posted Monday at 07:44 AM Posted Monday at 07:44 AM Jeg byttet begge foran på min nå nylig (vet ikke om de var originale fra da bilen var ny, men sto LR nummer og logo på de). Bilen har rulla rett over 300 000km. Skal bytte luftputer bak nå snart. Lar demperne bli enn så lenge. Når det kommer til hovedspørsmålet, så har jeg kjøpt demper/luftbelger fra Dunlop. Har hørt at dette skal være veldig bra, men har ikke testet selv enda. Jeg handla fra https://www.lrparts.net/ Quote
Recommended Posts