tigergutt Posted May 15 Posted May 15 Jeg har gitt opp og ser derfor etter brukt kasse som passer til 2001 110 TD5. Kan gjerne være møkkete, men må være i orden. Jeg treffes enten her eller på LMW@arkv.no Quote
SkarpeJonas Posted June 1 Posted June 1 Jeg har en defender kasse liggende. Ukjent kilometer etc men fungerte greit før den ble demontert. Quote
tigergutt Posted June 3 Author Posted June 3 lafterolf skrev (17 timer siden): Om du skal selge den gamle er jeg intresert. Den kan du få for ei flaske med noe godt, men jeg har kappet inngående aksel for å bruke som clutchalignment tool. Må dog hentes 🙂 Quote
Atle G Posted June 3 Posted June 3 tigergutt skrev (25 minutter siden): Den kan du få for ei flaske med noe godt, men jeg har kappet inngående aksel for å bruke som clutchalignment tool. Må dog hentes 🙂 Jeg har en inngående aksling liggende etter at jeg bygget om en kasse til kort versjon. Quote
tigergutt Posted June 3 Author Posted June 3 (edited) Atle G skrev (8 minutter siden): Jeg har en inngående aksling liggende etter at jeg bygget om en kasse til kort versjon. Nå har du snart komplett kasse, Rolf Edited June 3 by tigergutt Quote
lafterolf Posted June 3 Posted June 3 Ser sånn ut. men tigermann da, kosteskaft gjør jobben bedre, for den er lettere. Akslingen må løftes pga tyngden for å sentrere.😄 Quote
Vidar S Posted June 3 Posted June 3 (edited) Sitter det ikke et deksel/panel på venstre side av blokka, som er en slags oljekjøler? Edited June 3 by Vidar S Quote
Vidar S Posted June 3 Posted June 3 Hva er det insinuerer? Behandle gryende demens på den måten 😵💫 Feil tråd, ja Quote
tigergutt Posted Thursday at 08:17 AM Author Posted Thursday at 08:17 AM Hehe: dere, ass 😄 Nå er begge kasser på plass igjen så det gjenstår "bare" montering av resten av bilen. Kassa (om du vil ha den) kan gjerne hentes så fort som mulig. Kløstjhus inkludert, men ikke transferkasse. Quote
lafterolf Posted Thursday at 02:14 PM Posted Thursday at 02:14 PM Giroverføring på plass? Var det Valdres? Quote
tigergutt Posted Friday at 12:52 PM Author Posted Friday at 12:52 PM Alt er der, ja Eller: På benken, da. Bare hovedkassa og kløtsjhuset. Vestre Slidre 🙂 Kan få levert den i Oslo, men det er definitivt feil veg Quote
lafterolf Posted Friday at 01:43 PM Posted Friday at 01:43 PM Oslo er enklere med tanke på frakt, jeg skal sjekke litt Quote
Atle G Posted Friday at 02:49 PM Posted Friday at 02:49 PM Hvis du trenger inn akslingen - så kan jeg sende den til deg uten kostnad 😉 . Trenger sikkert hjelp til noe i retur en gang ... Quote
lafterolf Posted Friday at 03:13 PM Posted Friday at 03:13 PM Takk for det Atle, har ikke bestemt noe hva som skjer med boksen enda. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.