Kimmern Posted April 21 Posted April 21 https://www.nlrk.no/informasjon/nyheter/vis/?T=Avd Øst inviterer til GeoChallenge&ID=60555&af=1& Quote
robertsoevik Posted May 30 Posted May 30 Fantastisk dag på Hadeland idag, stor takk og honnør til de to arrangørene! Bliss Quote
Sven Posted May 31 Posted May 31 (edited) Ja det var en fantastisk dag - biler, turen på geo challenge og ikke minst å få titte rundt i Bendix-bygget full av skatter og memorabilia. Titten nede i kjelleren avslørte mange perler - corvette, jaguar, Mercedes og Lincoln😀😀 ps jeg kom ikke godt ut av eco challenge med et bensinforbruk på 1.74 over 97 km. Smale kuperte grusveier og asfalt var ingen vinner. Men det var høyt forbruk av smil per mil. Marius og Jon Helge hadde gjort en flott jobb med arrangementet - kudos til dere! Edited May 31 by Sven Quote
safaripaul Posted June 2 Posted June 2 Takk for hyggelig treff . Fikk kun deltatt på SF grunnet 50-årslag. legger inn en rykende fersk videohilsen. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.