PD8 Posted April 7 Posted April 7 Noen som har en slik en i Vestfold? Trenger å få demontert akslingen fra håndbrekk til bak aksel. Quote
Atle G Posted April 7 Posted April 7 PD8 skrev (3 timer siden): Noen som har en slik en i Vestfold? Trenger å få demontert akslingen fra håndbrekk til bak aksel. Kom på at jeg har en slik - men aldri brukt (og jeg har demontert og montert mange akslinger) . Bruker 9/16 fastnøkkel av type starternøkkel / s-nøkkel / ringnøkkel. Biltema: 369,- ekskl. mva.:29520 Startmotornøkkelsett multi, 5 stk. 10–21 mm Art.nr. 19-1496 Quote
lafterolf Posted April 7 Posted April 7 3/8’’ koppnøkkelsett gjør også jobben om du har 9/16’’ eller kopper som tar både mm/tommer og torx. Quote
PD8 Posted April 7 Author Posted April 7 Takker for raske svar ☺️ Var selvfølgelig noen muttere som var så godt som runde så må ta på meg kirurg brillene å få fjernet dem. Quote
gautes Posted April 9 Posted April 9 Jeg har også starternøkkelsett, ytterst sjelden brukt, nesten flaut, men har aldri tenkt på dem som brukbare til halvparten av mellomakselboltene. Quote
Recommended Posts