Atle G Posted March 15 Posted March 15 Ser stadig at der er produsenter i Kina som lager ulike karosseri deler til (bl.a) Defender - ikke umulig at noe av det som selges fra Europeiske leverandører kommer herfra. Men - som i overskriften - er der noen som har konkret kunnskap/erfaring innen dette området? Jeg har selv vært mange ganger i Kina, satt opp en stor fabrikk og kjøpt store maskiner og utstyr i Kina så har litt overordnet kunnskap. Men ikke konkret innenfor karosseri deler... Modification 1986-2006 Land Rover Defender 90 110 300TDI Car Front Door Shell Car Body Parts OEM#BDA710030 - AliExpress 34 Quote
lafterolf Posted March 15 Posted March 15 Til og med komplette karosseri der borte. Men prisen var drøy. Quote
Atle G Posted March 15 Author Posted March 15 Jeg reagerte også på prisen + at det koster en del i frakt. Vurderer å be en av mine venner fra gammelt i Kina om å kontakte produsenten direkte. Quote
R.A.Aas Posted April 13 Posted April 13 En god del billigere på Alibaba.Problemet der er shipping. Ordnet det selv på 2stk taktelt. Brukte en norsk shipping agent. Litt om frakten, dog ikke noe kunnskap om kvaliteten på dører osv. Quote
Recommended Posts