BBernt Posted February 17 Posted February 17 Hvilke erfaringer har forumet med RichardsChassis? Stiller det som et åpent spørsmål for å få flest mulige svar fra dere som har byttet ramme og/eller torpedovegg på Series biler. Alt av interesesse, også frakt og erfaringer med VV. Quote
Vidar S Posted February 17 Posted February 17 Jeg kjøpte ei ramme fra Richards for snart 20 år siden, som jeg solgte videre pga. andre behov. Den virket velbygget og ordentlig utført. Quote
johnnyhansen Posted March 8 Posted March 8 Erik Winther-Sørensen skaffet meg en varmforsinket ramme for ca 20 år siden, og den er fortsatt like god. Husk å kontakte biltilsynet før du går i gang med rammebytte. Når jeg byttet rammen skulle aksler, girkasse og karosseri plomberes for å sikre at ikke ny bil ble oppbygd. Nå jobben var ferdig måtte jeg til biltilsynet for godkjenning av rammen med rammenummer jeg hadde stemplet inn. Og da sa de at nå kunne jeg bytte hva som helst så lenge jeg beholdt den nye rammen. Quote
Recommended Posts