Jari Posted February 14 Posted February 14 Jeg kløna det til med luftslangen, dermed tok sprøyta salto, landa på hue og da knakk feste til beholderen. Ekstremt tynnt gods i den nippelen så det måtte bare skje Er det noen i eller rundt Oslo som har en sprøyte jeg kan låne i morgen? Quote
JokerS30 Posted February 14 Posted February 14 (edited) Hakadal fins det sprøyte. Om det er for langt, bestemmer du selv. Jeg skal ikke til byen før tirsdag.. PS - er det bare slangen du trenger, har jeg reserve.. Edited February 14 by JokerS30 Quote
Jari Posted February 15 Author Posted February 15 Takk for tilbudet, men jeg tror ikke det blir tid til å gjøre jobben idag alikevel. Sjekker opp om det finns deler å få, det fulgte jo med en deleliste. Det er fittingsen mellom selve sprøyta og lokket til beholderen som knakk. Quote
antz82 Posted February 18 Posted February 18 Har ett komplett sett du kan låne her på vik(Hole) Quote
Jari Posted February 23 Author Posted February 23 Da ordner dette seg, jeg får deler til sprøyta fra Rettedal bilkontroll som virker som er importør? Quote
Recommended Posts