Espen Heier Posted February 6 Posted February 6 (edited) Skal man med manuell kraft kunne presse de spisse metalldelene samtidig innover for å se om pressplata ikke sitter fast? Kan plata ha satt seg fast i en posisjon? Bilen har ikke vært i bruk siden 1992. Noen evt andre ting jeg bør tenke på? Edited February 6 by Espen Heier Quote
Vidar S Posted February 6 Posted February 6 Vet ikke om hva slags kraft som skal til. Trykkplata du har ser litt rufsete ut, clutch er forbruksvare og billig, så kjøp nytt clutchkit. Quote
Espen Heier Posted February 6 Author Posted February 6 Vidar S skrev (3 minutter siden): Vet ikke om hva slags kraft som skal til. Trykkplata du har ser litt rufsete ut, clutch er forbruksvare og billig, så kjøp nytt clutchkit. Må bestilles fra England? Quote
lafterolf Posted February 6 Posted February 6 Du klarer ikke å presse disken sammen for hånd. Tviler på at den har satt seg, lite rust på den. Hør på de voksne, kjøp nytt. Quote
Espen Heier Posted February 6 Author Posted February 6 Vidar S skrev (3 timer siden): Vet ikke om hva slags kraft som skal til. Trykkplata du har ser litt rufsete ut, clutch er forbruksvare og billig, så kjøp nytt clutchkit. Da tenker du dette nytt, ikke noe annet? lafterolf skrev (1 time siden): Du klarer ikke å presse disken sammen for hånd. Tviler på at den har satt seg, lite rust på den. Hør på de voksne, kjøp nytt. Dette eller ytre del også? Quote
Vidar S Posted February 6 Posted February 6 Jeg skrev clutchkit, det vil si trykkplate fiberdisk, utløserlager og senterforing i veiva. Quote
Espen Heier Posted February 6 Author Posted February 6 Vidar S skrev (7 minutter siden): Jeg skrev clutchkit, det vil si trykkplate fiberdisk, utløserlager og senterforing i veiva. Takk for hjelpen 😀 lafterolf skrev (30 minutter siden): Kjøp komplett. Takk for hjelpen 😀 Quote
Recommended Posts