lafterolf Posted January 18 Posted January 18 (edited) På min D3 har jeg tannstang fra 07 Sport. Den lekker svært mye, og det ser ut som simring der rattstammen tilsluttes. Jeg skulle gjerne hatt simring her, men finner ikke på nettet. Er det noen som har bok rtc som kan finne delenr på denne tetningen? Edited January 18 by lafterolf Quote
Vidar S Posted January 18 Posted January 18 Finner du ut størrelsen kan du kanskje kjøpe den løst. TTP Seals ved Lahaugmoen har utrolig mye forskjellig i hylla Quote
lafterolf Posted January 18 Author Posted January 18 Det er en mulighet, men siden bilen er i bruk var tanken å ha kort stillstans. Quote
EiRRik 4.6HSE Posted January 20 Posted January 20 Tror dessverre ikke denne delen er tilgjengelig som reservedel, i alle fall ikke fra LR Jaguar parts LR-Cat får jeg ikke tilgang til her på jobb... Du får finne et bra eksemplar hos hoggeren da Quote
lafterolf Posted January 20 Author Posted January 20 Det var meg han tenkte på når han skrev den. Quote
Recommended Posts