AreM Posted December 8, 2025 Posted December 8, 2025 Som overskriften sier, jeg kunne tenkt meg bedre frontlykter/hovedlys til min 2007 L322 TDV8. Finnes det noe man kan oppgradere til som lyser bedre opp en mørk natt? Quote
gautes Posted December 9, 2025 Posted December 9, 2025 Har du sjekket spenningen ute på pæresokkelen ved belastning? Husk å sammenlikne med batterispenningen. 1 volt tap reduserer lysstyrken med ca 1/3 om husken holder. Quote
AreM Posted December 10, 2025 Author Posted December 10, 2025 gautes skrev (På 9.12.2025 den 9.08): Har du sjekket spenningen ute på pæresokkelen ved belastning? Husk å sammenlikne med batterispenningen. 1 volt tap reduserer lysstyrken med ca 1/3 om husken holder. Heisann. Nei, jeg har ikke sjekket dette, men det er et godt tips. Min gamle Defender ble i alle fall litt mer klarsynt på nattestid etter at et lysforsterkningssett fra Biltema ble montert. Men om det samme gjelder for L322 med all sin elektronikk, vet jeg ikke. Quote
gautes Posted December 10, 2025 Posted December 10, 2025 Er det elektronikk involvert kryper jeg inn i hulen min igjen. Quote
Tore Kjernmoen Posted January 3 Posted January 3 HID/Xenon lamper svekkes over tid. Prøv å sette inn nye. Quote
Recommended Posts