karsteb Posted November 25 Posted November 25 Så havnet ned i diagnosehullet igjen. Før man vet ordet av skal man jo plutselig ha seg ny(ish) bil og da må man vel være klar. Oppdaget nå GOOLOO DeepScan DS200 og sitter og ser på den. Ser ut til å være et relativt nytt diagnoseverktøy som ser ganske så attraktivt ut. Kinagreie, men samme konseptet som IID tool med bluetooth dongle og telefonapp og støtter visstnok mange bilmerker. Pris rundt $50 for dongle og $50 per år i abo for appen, så det er jo rimelig. Noen som har testet ut for LR D4/D3 og kanskje andre merker? Har fra før IID tool BT (G1/G2), Autel MaxiDAS og Mercedes Star, så kjenner konseptet. IIDtool har sluttet å ta strøm fra OBDII porten så må nå bruke USB kabel til powerbank for å få den til å starte opp, og gutta på GAP Diagnostic sier versjonen jeg har er for gammel til å reparere, så tenker den synger på siste verset. ...og så må man jo følge med i tiden... Quote
Yngvej Posted November 25 Posted November 25 Kjenner ikke til denne, men bestilte en Autel AP200 til £45 som kommer i morgen. Håper at den skal fylle mine behov på Disco 3 da jeg kun har JLR SDD tilgjengelig som er upraktisk når man er på farten. Quote
motom Posted November 27 Posted November 27 Tror man bare må teste hvis du ikke finner noen med LR som har testet alt. Ganske forskjellig hvordan disse fungerer på forskjellige bilmerker og modeller. Ville vært litt skeptisk, men kanskje den overrasker Quote
Yngvej Posted November 27 Posted November 27 Kan melde tilbake om at jeg er meget fornøyd med Autel som jeg mottok igår. Den ser ut til å gjøre det meste utenom å endre CCF og oppdatere programvare. Jeg får lest og slettet feilkoder fra alle moduler og live data. I tillegg har den disse funksjonene. Quote
Recommended Posts