Lord B Posted August 26, 2025 Posted August 26, 2025 Skal montere 2-DIN bilradio og ryggekamera i en 2011 Defender (regner med å spare inn noen hundre tusen i og med jeg skal gateparkere i Oslo). Noen anbefalinger? Ser Twisted bruker en braket til å feste kameraet. Noen som vet hvor jeg kan skaffe en slik (har prøvd å sende Twisted en e-post)? Quote
SveinHa Posted August 26, 2025 Posted August 26, 2025 (edited) Jeg kjøpte en ca 2-DIN Android bilradio med kamera på AliExpress. Noen år siden men mener den kostet rundt kr 750. Bruker den KUN som ryggekamera men den kan jo kjøre navigasjon og alskens annet også. Absolutt viktigste funksjon for meg er å enkelt finne hengerdraget... Edited August 26, 2025 by SveinHa Quote
Lord B Posted September 3, 2025 Author Posted September 3, 2025 Noen som kan anbefale bilstereo montør enten i eller rundt Oslo eller Trondheim som har erfaring med Defender? Bilradiospesialisten/Oslo Bilstereo? Quote
Recommended Posts