Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

må dessverre bytte tannstanga på min D4-2012.

masse forskjellige delenummer der ute og har funnet en på Finn som AUTODOC mener ikke passer men som ved søk på diverse uk nettbutikker ser ut til å passe.

noen som aner om alle typene går om hverandre på D3 og D4??

Posted

folk skiver at de er like fra d3 og d4, men du må huske om endeledd diameter og bolter kan avvike pga år bilen var produsert.

 

jeg kjøpt overhalt fra autodoc era benelux, den var av greit kvalitet og pris var rund 8 000 nok .

men det forutsetter at du sender din tilbake i erstatning. 

om du går den veien, når sender du snekke tilbake du må varsle support å få skjema som bør utfylles før du sender.

Frakt var rund 200 nok til Tiskland. Deretter får du depositum utbetalt tilbake. Alle komponenter av snekke må fraktes tilbake.  

 

 

 

hvorfor trenger du å bytte styresnekke? er det for stor lekkasje? det er sjelden at den blir ødelagt.

man kan kjøre 250-350 000 km uten noen problem. 

Posted
1 hour ago, Timo@ said:

 

hvorfor trenger du å bytte styresnekke? er det for stor lekkasje? det er sjelden at den blir ødelagt.

man kan kjøre 250-350 000 km uten noen problem. 

Da har jeg vært max uheldig på RRS og D4. Måtte bytte på begge langt før 200.000km.

Posted

Eg byttet på min D3 pga mistanke om slakk, som var et annet sted dessverre... Fikk da tannstang fra D4. 

Eneste forskjellen er vel endeledd og diameter på gjengene om eg ikke husker feil. 

Vurderer egentlig å bytte tilbake til orginal som eg tok vare på 🫠

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...