Abjoer Posted June 10 Posted June 10 Jeg har en Range Rover som er en av 8 biler som ble bestilt av et norsk Land Rover agentur, forlenget og ombygget hos MacNeillie og Son på slutten av 80 tallet. En av bilene er vraket i 2017., så da er det 7 igjen. En er i Trondheim, en er rett utenfor Oslo, min er i Tønsberg, men jeg lurer på om noen vet hvor de andre er ? Jeg har gjort søk og fått hjelp til søk på www.regnr.info og scrollet meg gjennom 100-vis av Range Rovere/Land Rovere, men foreløpig har jeg ikke funnet flere. Vegvesenet hadde heller ikke noe på de bilene. Det som skiller de ut fra andre modeller er lengden som er oppgitt til 510 cm, 511cm og 505 cm i vognkortet, så i prinsippet er alle like lange. Skjøten på min ramme er på 65 cm. Jeg mistenker også at de siste 3 bilene er RF registrert. Jeg synes historien til bilene er artig og ønsker derfor å finne ut av alle bilenes skjebne, derfor retter jeg en forespørsel her. De ser ut som ambulanse lengde, men er ikke det. De ble registrert som fire og fem-setere på grønne skilt, het vel kjøretøygruppe 301 kombinertbil. Hilsen Anders Quote
Recommended Posts