OlemannLI Posted May 12 Posted May 12 Ønsker å legge ut min Land Rover Discovery 2 ut for salg pga. for lite tid. Den ble kjøpt i tankene om å bygge en offroader, og noe av grunnen til å selge er for at den ikke skal stå ubrukt. Alternativet er å dele den opp i deler og skrote resten, noe jeg syns er synd når den endelig går greit. Jeg har samlet opp en del utstyr, som takgrind, offroad dekk, breddere og diff beskytter + andre deler som blir med. Vinterdekk og sommerdekk er også med, men usikker på tilstanden. Kilometerstand : 301 000 km Gir : Automatkasse Neste Eu : 30.06.2026 Litt bakgrunn : I mitt eie så har jeg vært borti de fleste feil, og all tid har gått til å bare få den igjennom EU. Alt ifra rust i hjulbuer og kanaler, tette takdrenasje, muggent tak, soltak, tett katalisator, drifstoff slanger, ace delete, hjullager, XYZ bryter, Batteri fordeling, starter, drivaksel lagre, oljereturen på girkassa som førte til en flushing av girkassa, bremser forran og klosser bak, løs styresnekke og mye mer. Alt av reparasjoner er gjort bare for å få den til å gå i terrenget og få den igjennom Eu. Så ingen perfekte reparasjoner og derfor må den selges uten noen form for garanti. Bilen er hevet, har ACE delete og uheldigvis var katalisatoren tett så bilen står med bulkete kat som trenger en downpipe noe som gikk igjennom Eu her, men usikker på om det går ved neste. Noe som må utbedres er rusthull i rammen og vedlikehold av rammen. Jeg gikk på å skrapte av det jeg fikk av a overflate rust og behandlet den med sauefett, men det ble ikke bra. Tilstanden på rammen av det jeg kan se utenom dette er greit og bakre del er også intakt per nå. Klarlakken har flasset av på mye av bilen, og er rustete over ruten. Håpet var å få lagt på bedliner eller male den, men kom aldri dit. Still gjerne spørsmål og be om info eller be om andre bilder utenom det som allerede ligger her hvis ønskelig. Prisen jeg kunne tenkt meg er 40 000 nok, men kan diskuteres mot at jeg selger ekstra utstyret separat. Ta gjerne kontakt på telefon 959 81 793. Quote
Recommended Posts