Vidar S Posted May 1, 2025 Posted May 1, 2025 (edited) Fikk den triste meldingen i dag at Øystein Karlsen er død. Kanskje ikke alle på forumet som vet hvem Øystein var, han var ikke aktiv her, men for alle som har vanket på treff og turer på 80 90-tallet og utover på 2000-tallet bør han være godt kjent. Han hadde noen legendariske treff på Lysern og var primus motor i Spydeberggjengen. Jeg kjente ham fra andre sammenhenger og Øystein var for meg en god kamerat. Hvil i fred. Edited May 1, 2025 by Vidar S Quote
gautes Posted May 1, 2025 Posted May 1, 2025 Mange mil har vi kjørt, mekket egne LR og andres, konkurrert sammen og individuelt, delt gleder og sorger. R I P, min gode venn. Quote
Ronny Jacobsen Posted May 2, 2025 Posted May 2, 2025 Den aller første jeg ble kjent med i LR-miljøet i 1996. Alltid blid og hjelpsom. Hvil i fred gamle venn. Quote
AreM Posted August 12, 2025 Posted August 12, 2025 Dette var dårlige nyheter. Jeg fikk vite det for noen få dager siden. Jeg kommer aldri til å glemme Land Rover treffene i Spydeberg seint på 90-tallet, de er for meg legendarisk. Øystein var alltid med, alltid blid og alltid hjelpsom. Det er vel 30 år siden jeg flyttet fra Østlandet, men Øystein holdt jeg kontakten med og det er bare litt over et år siden jeg var innom han sist og hilste på ham og Knut. Hvil i fred min gode venn. Quote
gautes Posted August 13, 2025 Posted August 13, 2025 For å sitere min gamle mor,som ble ganske gammel : De beste går først. Etter å vært i urnenedsettelse i dag til litt yngre barndomsvenninne tror jeg på at jeg blir steingammal. Quote
Vidar S Posted August 14, 2025 Author Posted August 14, 2025 Det er noen som gjør ekstra inntrykk og er leit at blir borte. Øystein er en slik, og en jeg takknemlig for at jeg har fått kjenne. At Dagfinn ''Terratracker'' gikk bort for 13 år siden sitter også i, selv om jeg bare møtte ham et par ganger og hadde kontakt med ham en liten kort tid. Quote
Recommended Posts