Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

For mi eiga samvittigheits skuld må eg sjekke om det er nokon som kan ha interesse for Arne Roger. Han blir berre ståande trass mine håp om gjenoppliving. Dei som var på forumet for ti år sidan ++ hugsar kanskje denne bilen.

På dette stadiumet er han vel mest som eit restaurasjonsobjekt å rekne. 

Rett nok kjøpte eg ein haug nye deler for mange år sidan, slik som innerskjermar, lykter osv, men det hjelper lite når dei blir liggande i bilen.

Eg har ein haug til med gamle felgar, og diverse deler som er med. Her må det ryddast litt 😁

Når det gjeld pris veit eg ikkje. Har ikkje vore aktiv i miljøet på mange år og veit ikkje kva nivået ligg på, heller ikkje om dette er noko folk vil ha.

Kan sikkert få tatt bilde om det trengs. elles ligg det nok av dei på forumet frå før. Berre å plusse på nokre år med stillstand 🙃

Edited by radovan
Posted
Land Rover for alle penga skrev (3 timer siden):

Arne Roger, snakker vi da gamlebilen til Geir Schau? Isåfall er det inntressant 😀

Screenshot_20250429_143831_Instagram.jpg

Dette er nok ein annan bil...

lafterolf skrev (3 timer siden):

2010 var det året helsa mi gjekk til helvete og alt vart redusert til kun det aller mest nødvendige. Rett nok betre periodar innimellom, men då har ein jo anna å gjere enn å skru på ein "gammal bil" 😄

Den prosjektråden vart mykje kortare enn eg hadde tenkt.

• 1 month later...
Posted

Nei no fekk eg lyst på RRC med VM. Veit ikkje heilt kvifor - og godt mulig kåno er heilt uenig. Har du bilde å laste opp?