iknutis Posted January 10 Posted January 10 lafterolf skrev (3 timer siden): Pleier ikke all dieselen bære lik seig når det er dieseldyr? Nei, den holder seg liksom for seg selv som en egen masse. Quote
SveinHa Posted January 10 Posted January 10 Dieseldyr lever i sjiktet mellom diesel og vann. Få ut vannet så er mye gjort... Quote
landrange Posted January 12 Author Posted January 12 Ja skal tømme ut innholdet i tanken, må bare finne en passende pumpe først. Så må jeg få tørket vekk den seige guffa på bunnen. Så er planen å fylle på ny diesel iblandet f.eks FuelPlus Multi-Biocide som dreper dieseldyr i løpet av 24 timer, hvis man heller i riktig mengde. Quote
landrange Posted January 14 Author Posted January 14 Har tømt og rengjort tanken. Den seige guffa på bunnen er noe forbanna drit, minner om lim. Nå må jeg få tak i et bra middel mot dieseldyr. Quote
landrange Posted January 20 Author Posted January 20 Har tatt ut og prøver å rengjøre pumpen som er i tanken, vet ikke hvor bra jeg kan få det til, mulig det er bedre å få tak i ny pumpe. Noen som har tips om bra rengjøringsmiddel til å få den ren? Har prøvd med bremserens men syns ikke funker så bra. Eller hvor får man kjøpt ny pumpe som ikke koster flere tusen? Har for øvrig fått tak i et bra tilsetningsstoff fra Bilextra, Protec crdsc eller noe sånt. Quote
Recommended Posts