valvolainen Posted April 14 Posted April 14 Har en god del slakke i drivlinja fremover. Litt ulyder som jeg er usikker på hva kommer av, er det noen som umiddelbart hører hva som er galt? mye slakk mellom medbringer og fremre mellomaksel. Quote
Espen Olsen Posted April 14 Posted April 14 Det kan være gåent hjullager. Dette er en slitedel. Det høres ut som om lagerdeler dras rundt med hjulbevegelsen. Quote
valvolainen Posted April 15 Author Posted April 15 Tenkte ikke det var hjullageret, det byttet jeg nettopp, men kan jo være at jeg har gjort en grov bommert, ville jo ikke vært første gang mener jeg. Det kan jo være drivleddet som ligger pakket vekk i pokalen og. Er vel kanskje bare og åpne opp. Quote
Camarogeddon Posted April 15 Posted April 15 basert på lyden hadde jeg ganske sikkert plukket opp og sjekke litt ja. En veldig enkel sjekk er jo å bare nappe av medbringeren, og se om ting slutter å bråke da (for hånd, ikke kjør stikkakslene uten at de har noe å støtte seg tii) - men du kan jo da snurre ting for hånd og forhåpentligvis få et hint om hvor ting er gale. -C Quote
Recommended Posts