LandRover Posted April 14 Posted April 14 Er det noen som kan vise meg til dette ledningsnett hos paddoc spares hvor jeg bruker å handle? Jeg ser det hos et Danmark firma men ikke hos paddoc spares. Muligens har jeg problemer med hva det heter på engelsk. På dansk heter det: Land Rover Defender Td5 motor hovedledningsnet - modeller uden A/C - 2002 og frem. Eventuelt andre engelske firma som har det på lager. Quote
Camarogeddon Posted April 14 Posted April 14 Hei. Basert på at bilen din er fra 2002, så skulle dette tilsvare delenummer YSB000882. Obs, dette er en dyr del. Dobbeltsjekk at delen er rett for din bil på egen hånd, jeg har bare basert meg på året 2002, og beskrivelsen din over. Men joda, det er helt klart mulig å få kloa i nye ledningsnett. Det er flere av de vanlige kjente som fører dette delenummeret, LRdirect, LRparts osv. -C Quote
LandRover Posted April 14 Author Posted April 14 Takk. Du har rett. Det koster rundt 10 500.- NOK i UK. og ca. en tusenlapp dyrere i Danmark. Det er ikke sikkert at jeg trenger den men godt å vite hva det koster. Quote
valvolainen Posted April 14 Posted April 14 Verdt og sjekke med autosparks også, de produserer selv, og har tidligere vært rimelige. Kanskje noe a la dette? https://www.autosparks.co.uk/land-rover-defender-110-td5-lwb-chassis-harness-lr744 Quote
LandRover Posted April 15 Author Posted April 15 Mange takk. Godt å vite. Det var jo en helt annen pris. Quote
Camarogeddon Posted April 15 Posted April 15 Kit'et du nevner @valvolainen - det er da Karoserri ledningsnettet (Body Harness) - og ikke motor ledningsnettet som @LandRover lette etter her? -C Quote
tnj Posted April 15 Posted April 15 Main chassis harness var ikke tilgjengelig noe sted da mitt begynte krangle. La enkelt og greit to stk 7-leder tilhengerkabel, en høyre, en venstre. 400 kroner totalt pluss k-rør Quote
valvolainen Posted April 15 Posted April 15 8 hours ago, Camarogeddon said: Kit'et du nevner @valvolainen - det er da Karoserri ledningsnettet (Body Harness) - og ikke motor ledningsnettet som @LandRover lette etter her? -C Aha se der ja. Verdt og sjekke autosparks likevel, da de lager og tilpasser etter ønske om det er noe de ikke fører i katalog eller man trenger og endre. Jeg leste delebeskrivelsen som "land rover td5 motor - hovedledningssett" og tenkte da at body/chassis harness var tilsvarende. Takk for korrigering, godt det er noen voksne her🙈😬 Quote
Recommended Posts