Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det noen som kan vise meg til dette ledningsnett hos paddoc spares hvor jeg bruker å handle? Jeg ser det hos et Danmark firma men ikke hos paddoc spares. Muligens har jeg problemer med hva det heter på engelsk.  På dansk heter det: Land Rover Defender Td5 motor hovedledningsnet - modeller uden A/C - 2002 og frem. Eventuelt andre engelske firma som har det på lager.

lafterolf.jpg

Posted

Hei.

Basert på at bilen din er fra 2002, så skulle dette tilsvare delenummer YSB000882.

Obs, dette er en dyr del. Dobbeltsjekk at delen er rett for din bil på egen hånd, jeg har bare basert meg på året 2002, og beskrivelsen din over.

Men joda, det er helt klart mulig å få kloa i nye ledningsnett.

Det er flere av de vanlige kjente som fører dette delenummeret, LRdirect, LRparts osv.

-C

Posted

Takk. Du har rett. Det koster rundt 10 500.- NOK i UK.  og ca. en tusenlapp dyrere i Danmark. Det er ikke sikkert at jeg trenger den men godt å vite hva det koster. 

Posted

Main chassis harness var ikke tilgjengelig noe sted da mitt begynte krangle.

La enkelt og greit to stk 7-leder tilhengerkabel, en høyre, en venstre.

400 kroner totalt pluss k-rør

Posted
8 hours ago, Camarogeddon said:

Kit'et du nevner @valvolainen - det er da Karoserri ledningsnettet (Body Harness) - og ikke motor ledningsnettet som @LandRover lette etter her?

-C

Aha se der ja. Verdt og sjekke autosparks  likevel, da de lager og tilpasser etter ønske om det er noe de ikke fører i katalog eller man trenger og endre. Jeg leste delebeskrivelsen som "land rover td5 motor - hovedledningssett" og tenkte da at body/chassis harness var tilsvarende. Takk for korrigering, godt det er noen voksne her🙈😬