chrisjoys Posted April 13 Posted April 13 (edited) Akuratt kjøpt en 07 l322 tdv8 med litt problemer. Tidligere eier fikk plutselig problemer med dynamo/batteri. Bilen ble tauet til verksted der nytt agm batteri ble innstallert, bilen ladet ikke i det hele tatt. Ny dynamo ble innstallert men denne er jo selvfølgelig ikke orginal slik jeg fikk inntrykk av at den skulle være. Med ny uorginal dynamo innsatallert lader bilen på 13.9v og batterilampe opplyst, ligger også inne feilkose P0625: Generator: feltovervåkning (kl.F) Jordkontakt. Hva tror vi problemet kan være? Må jeg kjøpe ny denso dynamo? ledningsbrudd? Bilen står på verksted på helt andre siden av landet fra der jeg bor så alle tips motas med stor glede Edited April 13 by chrisjoys skrivefeil Quote
MartinM Posted April 16 Posted April 16 Hei Null peiling, men høres ut som bilen ikke registrerer lading fra dynamo. Det er vanlig på nyere biler at batteriladingen blir overvåket. Tips å poste spørsmål på fullfatrr forum. Mye bra kompetanse på L322. Der får du garantert noen vettuge svar. mvh Martin Quote
Recommended Posts