LandRover Posted March 21, 2025 Posted March 21, 2025 Er det noen som vet hvor "reset" knappen - tilbakestillingsknappen er på RR Evoque 2012 modell. Tank måleren står i bunn og virker ikke. Jeg finner foreløpig ingen ting om dette i brukerhåndboken. Skal til forhandleren for siste sjekk om et par uker men tenkte jeg kunne finne det ut selv? Her er noe jeg fant på nettet: Slå av tenningen : Start med å slå av tenningen på Range Rover. Dette vil sikre din sikkerhet og forhindre elektriske problemer under tilbakestillingprosessen. Finn tilbakestillingknappen : Finn deretter tilbakestillingknappen på Range Rover-dashbordet. Tilbakestillingknappen finnes vanligvis i nærheten av drivstoffmåleren og kan ha forskjellig utseende, avhengig av modell og år på kjøretøyet ditt. Se brukerhåndboken din eller rådfør deg med en Range Rover-ekspert for å finne den nøyaktige plasseringen av tilbakestillingknappen i din spesifikke modell. osv. osv . . . . Quote
LandRover Posted May 7, 2025 Author Posted May 7, 2025 "Problemet er løst" Det viser seg at grafikken har lurt oss da panelet viser faktisk en blass gråhvit søyle til høyre av streken som vi har unngått. Ikke bare jeg men også en med kjennskap til biler har blitt lurt. Bilen her helt i orden. Det er dog mye nytt å sette seg inn i da jeg har kjørt en Land Rover Defender i de siste i 18 år. Quote
Recommended Posts