Jump to content

Recommended Posts

Posted

Må som regel ødelegge de gamle, men pleier å gå greit. Å få ut bolten kan være mye verre, men det ser du om du prøver.

Men bare av nysgjerrighet, hvorfor valgte du å registrere deg på Land Rover Forum for å spørre om dette egentlig?

Posted (edited)
2 hours ago, WildRover said:

Men bare av nysgjerrighet, hvorfor valgte du å registrere deg på Land Rover Forum for å spørre om dette egentlig?

Nå kan jeg ikke svare for trådstarter, men når jeg googler typiske mekaniske problemer/spørsmål jeg har med.... ja uansett hva det er, så kommer det veldig ofte treff herfra. VBF.

Edit: Med dette kan vi jo bare anta at TS bytter til en fornuftig bil (hvis han ikke allerede har en) og blir værende.

Edited by valvolainen
Posted
WildRover skrev (4 timer siden):

Må som regel ødelegge de gamle, men pleier å gå greit. Å få ut bolten kan være mye verre, men det ser du om du prøver.

valvolainen skrev (2 timer siden):

Nå kan jeg ikke svare for trådstarter, men når jeg googler typiske mekaniske problemer/spørsmål jeg har med.... ja uansett hva det er, så kommer det veldig ofte treff herfra. VBF.

Edit: Med dette kan vi jo bare anta at TS bytter til en fornuftig bil (hvis han ikke allerede har en) og blir værende.

Hadde litt problemer med å finne plasser å spørre 😊  vet du om de nye foringene må presses på plass eller er det bare å slå dem inn ?

Posted

Som regel bare å banke de inn. Kan hende du må file kanten etterpå for å få inn bolten. Skal sies at Zepro har mange typer løftere, og det er mange foringer på hver løfter, så svarer bare på generelt grunnlag her. Husk å sikre så du ikke får lemmen i hodet :)

Posted

Vanligvis er de bare kakket inn slik villrovern sier, noen kan ha tre små festeskruer i flensen også. Litt rengjøring så ser du nok hvordan.

Posted
18 hours ago, valvolainen said:

Mitt inntrykk er at det er VBF og/eller kvinneguiden som har informasjon om det meste. :D