Jump to content

Recommended Posts

Posted

Husker du min? Hadde på 130'n (dåg en kort utgave), meget god takgrind og mye tilbehør å velge mellom

Posted (edited)

Tenker litt på ny takgrind selv. Så her skal jeg følge med om det kommer noen tips. Hvis det går å få tilbud på 2 stk kan jeg henge meg på en bestilling . 

ser du bor langt unna meg, så det er kanskje ikke mulig. 

har sett på denne prisen, har ikke noen erfaring med nettsiden. https://www.sp-4x4.com/product_p/tf975.htm

Edited by safaripaul
Satt inn link
Posted

Prisen er lav i forhold til Terrafirma, men prisen ser ut til å være uten fester. Pluss for at den er lagd i Norge.

Jeg tror blikksmedsvigersønn har en slik på firmabilen, og han har i alle fall ikke sagt noe negativt.

Posted

Kjenner mange som har kjøpt fra Vidvandre, men de kommer uten fester ja. De fleste jeg kjenner har festet den i rails, men jeg ville foretrukket å bolte den fast. 

Posted

Kjøpte til min D3 og byttet ut med frontrunner sin etter 1uke. Mye støy og ikke så lett å lage gode nok fester. 

Posted

Terrafirma vs Frontrunner er det frakten som avgjør hva man kjøper som regel. 

Frontrunner vinner, da den kommer flatpakket. Og slik blir totalkostnaden cirka lik for de. 

Da ble det Frontrunner da 🙂

Posted

Jeg har kort frontrunner på min 110. Den modellen som dekker hele taket på en 90. Helt ypperlig til min bruk.  Flere bilder i prosjekttråden i signaturen min. 

• 2 weeks later...
Posted

Ser ut som helt vanlige Thule takbøyler spør du meg.

Rails; er ikke det langsgående bøyler, som regel originale? Til forskjell fra takbøyler som går på tvers av taket.

Posted

Hm. Jeg har Thule takbøyler men de er mye høyere enn disse.. Mine er ganske gamle så det kan jo være en ny modell som er lavere. EUR 2k for Frontrunner pluss frakt og etc. er mye med dagens devaluerte fjelldollar.. 

• 2 months later...