Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Vurderer salg av Ninety´en.

1985 mod, 200tdi, nyoverhalt LT77 satt inn for et par år siden.

Bulker panser, tak og et hjørne bak. Mangler et takvindu/alpine window, har nytt, men ikke montert. Rusthull ramme ved bakre tverrbjelke. Litt rust i torpedovegg rett nedenfor frontvindu. Trenger ny bakre eksos. Ikke vært på siste EU-kontroll.

Forstilling fikk full overhaling for tre år siden, nye bremser, pokaler, cv ledd etc. Motor ble gått over og justert samtidig, og vannpumpe og servopumpe byttet. Bremserør bak også byttet innen de siste fem år.

Første bilde er gammelt, de andre fra i høst. Det er etter dette satt på andre hjul (Falken Wildpeak at3 235/85 på wolf felger) som kler bilen godt. 

IMG_1095 (1).jpeg

Skjermbilde 2025-01-19 kl. 22.47.25.png

Skjermbilde 2025-01-19 kl. 22.47.14.png

Skjermbilde 2025-01-19 kl. 22.46.47.png

Skjermbilde 2025-01-19 kl. 22.43.54.png

Skjermbilde 2025-01-19 kl. 22.46.11.png

Edited by Alb
Posted

Ble den solgt?

Jeg sendte noen PMer, og posten ble lest, men ikke besvart. Kanskje jeg som ikke ble funnet verdig som kjøper..mon tro 🤔

Posted

Hei. Takk for meldinger. Salget er foreløpig satt på vent. Oppdaterer hvis det blir salg.

Posted

Forståelig det, men nå blir det å sette den i stand først, så får jeg ta det derfra. Beklager til de som ville ha den nå, men situasjonen endret seg for meg etter å ha postet. Hvis noen har tips til mekanikere i Oslo og omegn tar jeg gjerne i mot tips. Trenger én som kan elektronikk og én som kan sveise. 

Posted

Bilen din er orginalt så fri for elektronikk som den kan bli.

Men en som kan bilelektrisk av den eldre utgaven er god å bruke.

Å sette den i stand før salg ved å sette den bort blir som oftest mye dyrere enn å selge som den er.

Uansett vil du angre på salget om jeg skal tro de fleste selgerne og meg selv.