Oddsyse Posted January 10 Posted January 10 Hei, Jeg er jeg på jakt etter en differensial som passer kort serie 3. Er det noen som sitter på en overhalt diff, eller kjenner til noen som tilfeldigvis har en til overs som de har lyst til å selge her på østlandet et sted? Tusen takk for svar! Vennlig hilsen, Odd Syse Quote
Land Rover for alle penga Posted January 11 Posted January 11 Regner med det det er til Rover frontdiff? Quote
Oddsyse Posted January 14 Author Posted January 14 Hei, Så vidt jeg har skjønt så er det samme diff foran og bak på de korte Serie III bilene (88'), men at på de lange så er det annen bakaksel? men ja tilsvarer vel en rover frontdiff til 109? Visstnok funker også tidlige Range Rover differ, men da må jeg bytte både foran og bak, noe jeg kan være interessert i dersom noen sitter på dette også. Odd Quote
ragnarsk Posted January 27 Posted January 27 Det var en herinne som skulle selge samlet fra en 88" Hele drivlinjen, akslinger, Motor, gir.. Det var kanskje ifjor, han heter "Jøgge" på forumet. Quote
antz82 Posted February 2 Posted February 2 Fritt etter husken, så har jeg antagelig en liggende ett sted i garasjen hos mine foreldre. Kan se om jeg får sjekket i dag, ev mandag Quote
Recommended Posts