Elvehundre Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 Hei Dersom noen har veltebøyle til salgs er jeg interessert. Eller veltebur, innvendig eller utvendig. Eventuelt deler fra slike bur. Også interessert i en slik bøyle bak forsetene for å feste sikkerhetsbelte på, slik det bl.a er på enkelte militære biler med canvas. ønske aill ein fin dag hilsen Henry Arnfinn 🙂 Quote
campbell Posted January 1 Posted January 1 Har du sett denne ? https://www.lrforum.com/forum/topic/110728-veltebur-rollcage-defender-110-06/ Quote
Elvehundre Posted January 9 Author Posted January 9 Joda, sett tråden. ønske aill ein fin dag, hilsen Henry Arnfinn 🙂 Quote
Vidar S Posted January 9 Posted January 9 Jeg har til 88 serie, for montering på benkene i innvendig i kassa. Står rett ved Rennebu - i Askim Quote
Elvehundre Posted January 10 Author Posted January 10 Vidar S skrev (På 9.1.2025 den 15.40): Jeg har til 88 serie, for montering på benkene i innvendig i kassa. Står rett ved Rennebu - i Askim Da kommer æ innom når æ e i Østfold neste gang. Sender sessemsess, du e lagra på telefonen. Og trenger fremdeles bøyler/deler, har 3 seriebiler og en 90 som trenger slikt utstyr. ønske aill ein fin dag hilsen Henry Arnfinn 🙂 Quote
lafterolf Posted January 10 Posted January 10 Har bøyle rundt frontrute med fester i torpedo og innvendig veltebur fra safety devices, innvendig bur til 110’’. buret rundt frontrute passer fra seriebil og alle Defendere. Quote
Elvehundre Posted January 13 Author Posted January 13 lafterolf skrev (På 10.1.2025 den 16.10): Har bøyle rundt frontrute med fester i torpedo og innvendig veltebur fra safety devices, innvendig bur til 110’’. buret rundt frontrute passer fra seriebil og alle Defendere. Høres interessant ut Rolf. Kommer etter påske og handler. Ringer dæ en dag. ønske aill ein fin dag hilsen Henry Arnfinn 🙂 Quote
Recommended Posts