Nic G Posted December 29, 2024 Posted December 29, 2024 Hei. Alle lys blinker i dashbordet når jeg setter på tenningen. Bilen starter ikke. Kommer opp mange feilmeldinger. Se bilder. Jeg har tatt ut batteriet og ladet det. Det hjalp ikke. Har noen forslag på hva det kan være? PS: Jeg er ikke mekaniker….men kan skru litt. Quote
lafterolf Posted December 29, 2024 Posted December 29, 2024 Først og viktigst, du må fortelle hvilken bil du har. Gjerne motoralternativ og årsmodell. instrumentpanelet ligner på D3 eller RR-sport? er nødblinklyset på også? ikke uvanlig feks om hjerne til transferkasse er full av irr, ta ut batteriet så ginner du den bak batteriet. Vann renner lett inn der. instrumentpanel kan gi samme feil. Du må nok få brukt diagnoseleser og lese ut feil. Quote
valvolainen Posted December 29, 2024 Posted December 29, 2024 Hvor holder du til? Om du ikke har diagnoseapp, er det sikkert noen i nærheten som har for og lese feilkoder😊 Quote
Nic G Posted December 29, 2024 Author Posted December 29, 2024 lafterolf skrev (1 time siden): Først og viktigst, du må fortelle hvilken bil du har. Gjerne motoralternativ og årsmodell. instrumentpanelet ligner på D3 eller RR-sport? er nødblinklyset på også? ikke uvanlig feks om hjerne til transferkasse er full av irr, ta ut batteriet så ginner du den bak batteriet. Vann renner lett inn der. instrumentpanel kan gi samme feil. Du må nok få brukt diagnoseleser og lese ut feil. Hei Det er en D3, 2008 mob. Ja, nødblinken kommer også på. Jeg skal sjekke "hjernen" og få en kompis til å kjøre diagnose. Takk! valvolainen skrev (1 time siden): Hvor holder du til? Om du ikke har diagnoseapp, er det sikkert noen i nærheten som har for og lese feilkoder😊 Sauda. Skal sjekke litt rundt og få kjørt en diagnose. Quote