valvolainen Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 Har kommet litt i mål med mitt exmil prosjekt, og fant at dette ikke rett bil for oss. Jeg visste egentlig ikke om alle forskjellene på serie3 og exmil når jeg kjøpte denne. Istedenfor og begynne og skikkelig bygge den om, så tror jeg at jeg heller prøver og finne noe som har et bedre utgangspunkt, nemlig en defender. Type spiller egentlig mindre rolle, men jeg ser etter prisklasse lav, selv om det er vanskelig om dagen. Alt av interesse, så om man lunker litt på tanken om salg, så trenger jeg noe og stelle med om kveldene, målet er og skape en skikkelig bruksbil jeg kan ha. Eneste kravet er at det må være diesel og 110😊 har disco og tralle, så mååå ikke være kjørbart. Quote
valvolainen Posted December 18, 2024 Author Posted December 18, 2024 (edited) Jeg skriver lav prisklasse, det var ikke veldig tydelig. Opptil 150k, men helst lavere. Eldre årgang betyr vel pre 2007😅 Edited December 18, 2024 by valvolainen Quote
søraudio Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 Hei. Jeg har et par biler som kan være et utgangspunkt. Ta kontakt 965o1234 Sveinung Bakkan Quote
valvolainen Posted December 25, 2024 Author Posted December 25, 2024 Takk for det, jeg ringer deg litt senere idag. Quote
Recommended Posts